FANDOM

Сталінградська битва (17 липня 1942 - 2 лютого 1943) — бойові дії радянських військ по обороні міста Сталінграда і розгрому великого стратегічного німецького угруповання в межиріччі Дону і Волги в ході Великої Вітчизняної війни.

В історії

Є найбільшою сухопутною битвою в ході Другої світової війни, яка поряд з битвою на Курській дузі стала переломним моментом в ході військових дій, після яких німецькі війська остаточно втратили стратегічну ініціативу. Бій включало в себе спробу вермахту захопити правобережжя Волги в районі Сталінграда (сучасний Волгоград) і саме місто, протистояння Червоної армії і вермахту в місті і контрнаступ Червоної армії (операція «Уран»), в результаті якого 6-я армія та інші сили союзників нацистської Німеччини всередині і навколо міста були оточені і частиною знищені, а частиною захоплені в полон.

За приблизними підрахунками, сумарні втрати обох сторін у цій битві перевищують два мільйони людей. Держави Осі втратили велику кількість людей і озброєння і згодом не змогли повністю оговтатися від поразки.

Для Радянського Союзу, який також поніс великі втрати в ході бою, перемога в Сталінградській битві поклала початок масовому вигнанню загарбників з радянської землі», за яким послідували звільнення окупованих територій Європи і остаточна перемога над Третім рейхом у 1945 році.

Місії

Call of Duty

В Call of Duty є 5 місій в Сталінграді. Сталінград (рівень), Червона площа (рівень), Залізнична станція, Каналізаційні труби, Дім Павлова.

Call of Duty: Finest Hour

В Call of Duty: Finest Hour також всі місії радянської кампанії проходять в Сталінграді.

Call of Duty 2

У Call of Duty 2 Сталінградська битва присутня в місіях: Підривні роботи, Відновлення зв'язку, Вокзал №1, Вуличні бої, Сталінградська міськрада, Товариш снайпер.

Call of Duty: World at War

В Call of Duty: World at War вона представлена тільки в одній місії Вендета.