FANDOM

«Для тих з вас, хто вперше бере участь в операції - ласкаво просимо в пекло. Для тих, хто дещо вже побачив - вірте мені, хлопці, ви ще пороху не нюхали.»
~ Капітан Фоулі про бій, який їм належить витримати
"

Бурнвілль — третій рівень гри Call of Duty.

Персонажі

Брифинг

«Здається, нікому не вдалося приземлиться там, де планувалося.З свого підрозділу я ще нікого не бачив, але, на щастя, мені вдалося зв'язатися з хлопцями з підрозділу Бейкера. З нами також люди з підрозділів Знавців, Лисиць і Собак... який бардак.

Ми готуємося захопити село Сент-Мер-Егліз приблизно в 5 милях від узбережжя "Юта". Ми наблизимося до неї вузьким полем, і з двох боків нас оточують мінні поля.

Капітан Фоулі говорить в цьому селі розташований два німецьких взводу десантників. Мені здається, попереду нас чекає серйозний бій.

Дороги Сент-Мер-Эглиза з'єднують узбережжі "Юта" з головним шосе півострова, а це значить, що ми знаходимося на шляху можливої контратаки німців.»
~ Щоденник Мартіна

Сюжет

Знищення зеніток

Загін капітана Фоулі виходить з окопів і під вогнем кулеметників добирається до укриття. Вийшовши з вулиці, загін знищує частину ворогів біля церкви.

Загін підходить до першої зенитки, однак висунутися з-за рогу заважають два кулеметника. Мартін заходить у церкву і через дірку в стіні вбиває їх, потім зенітка знищується.

Загін підходить до другої зенитки. Мартін заходить з правого боку і вбиває німців, потім зенітка знищується. Без опору загін проходить невеликим двором і натикається на німців праворуч.

Загін підходить до третьої зенитки. Так як атакувати безпосередньо небезпечно, Мартін вбиває кулеметника, що знаходиться трохи лівіше зенітки і з цього кулемета вбиває німців біля зенітки. Потім підходить до неї і вбиває залишки німців, потім зенітка знищується.

Цікаві факти

  • Можна побачити, що зенітки стріляють не по літаках, а просто в небо.
  • Парашутист, що невдало приземлився, — Джон Стіл, реальна історична особа

Виноски

Випадкова вікі