FANDOM

Висадка в Нормандії (Операція Нептун ) — масштабна висадка союзницьких військ (американських, англійських, канадських) на північне узбережжя Франції, яка відкрила другий фронт у Європі.

Події операції демонструються в Call of Duty, Call of Duty 2, Call of Duty 2: Big Red One.

Повітряний десант

101-я повітряно-десантна дивізія

Одним з перших на території Франції 5 червня 1944 року в 23:30 приземлився рядовий Мартін [1]. Після приземлення він повинен був зустрітися з сержантом Хітом, але виявив його повішеним на дереві [2].

Взявши маяк, Мартін його встановлює і починається висадка 101-ої повітряно-десантної дивізії.

Під керівництвом капітана Фоулі, Мартін і інші бійці почали атаку на село Сент-Мер-Егліз. Їм вдалося захопити село, незважаючи на кілька контратак протягом всієї ночі, а потім вкрай важкого остаточного контрнаступу вранці 6 червня 1944 року, за підтримки мінометів і декількох танків. Використовуючи захоплені MG42 і Панцерфаусти, їм вдалося відбити атаку.

Після цього Фоулі посилає Мартіна, Муді, Елдера в штаб Шепарда просити його вислати підкріплення в село. Вони з великим трудом доїжджають до штабу, тим самим остаточно поставивши крапку в битві за Сент-Мер-Егліз.

82-а повітряно-десантна дивізія

Близько опівночі 6 червня 1944 року, бійці 82-ї повітряно-десантної дивізії були розкидані по всій французькій селі. Одна група бере участь в "операції Детройт" .Ця група об'єднується з іншими і їм доводиться відображати масивні німецькі контратаки, щоб завершити свою мету захоплення, а саме дозволити пройти союзникам на Юта Біч (Utah Beach).

Між тим, інша група опинилася в селі далеко від наміченої мети: села Сент-Мер-Егліз, і склали план захоплення німецького транспорту. Їх перша спроба викрадення автомобіля була невдала, і їм довелося битися, відображати німецькі контратаки, щоб виконати завдання:дозволити пройти союзникам на Юта Біч (Utah Beach).

6-я повітряно-десантна дивізія

Файл:3гя6пнвук.png

Відразу після півночі, 6 червня 1944 року, бійці 6-ї повітряно-десантної дивізії під командуванням капітана Прайса приземлилися в Бенувиле. Їм було поставлено завдання захопити Міст Пегас. Англійці захопили міст успішно і відразу були готові до контратаки противника. З допомогою захоплених німецьких MG42 і Бронежилет 88 , їм довелося відбивати масивну атаку німецьких військ за підтримки танків. Проте бійці впоралися, тим самим відкривши шлях своїм військам.

Висадка на узбережжя

2-й батальйон рейнджерів

Файл:4тоеар.jpg

Перед 2-м батальйоном рейнджерів було поставлено завдання знищити знаряддя, які заважали висадці бійців батальйону. Під час висадки було знищено багато кораблів. Проте вижили бійці потрапили під важкий обстріл з боку німців. З великими зусиллями американцям вдалося залізти на скелю.

Коли вони піднялися, рейнджери виявили, що гаубиці, які вони повинні були знищити, були приховані і замінені муляжами. Рейнджерам доводиться пробиратися траншей під щільним вогнем. Їм вдається до села, в якій, імовірно знаходяться гаубиці. Бійці зачищають село, однак зброї не знаходять і просуваються далі. Нарешті їм вдалося виявити гаубиці, які вони знищили з допомогою термітних бомб.

На наступний день німці починають масивну контратаку. Обидві сторони несуть великі втрати, але на боці вермахту чисельну перевагу, і рейнджери змушені відступати. Німецькі війська майже "витіснили" американців, але прибуло вчасно підкріплення рятує положення. Бійцям 2-го батальйону все ж вдалося захопити Пуент-Дю-Хок, але ця перемога далася їм ціною великих втрат.

1-я піхотна дивізія

Файл:5343цзйфэызж.jpg

6 червня 1944 року 1-ша піхотна дивізія висадилася на Омаха-Біч (Omaha Beach). Коли вони наблизилися до пляжу, союзники потрапили під сильний мінометний вогонь, було знищено кілька судів. Однак деяким групам вдалося дістатися до берега.

Після висадки групи об'єдналися і почали просуватися вглиб. Просуваючись по траншеях, бійці знаходять бункер, в якому ймовірно перебуває німецький штаб. Сапери підривають двері, і бійці зачищають бункер. Вони знаходять там радіо і використовують його для виклику підкріплення.

Виноски

  1. І одразу по приземленні вбиває першого ворога, що легковажно «вийшов до вітру»
  2. Очевидно, Хіт був вражений ворожим вогнем при десантуванні, і стропи парашута зачепили за гілки дерева вже мертве тіло

Випадкова вікі