FANDOM

Гвинтівка Мосіна ( Мосінка , Трьохлінійка [1]) - магазинна гвинтівка, розроблена Сергієм Івановичем Мосіним в 1891 році.

Mosin Nagant series of rifles.jpg

Різновиди гвинтівок та карабінів системи Мосіна-Нагана

У грі використовується модифікація гвинтівки Мосіна - карабін зр. 1938 року.

Зустрічається в Call of Duty, United Offensive, Finest Hour, Call of Duty 2, World at War і Black Ops.

Call of Duty і Call of Duty: United Offensive

CoD1 Weapon Nagant.pngCoD1 Weapon Nagant Scoped.png
Магазин 5 патронів
Патрони 240
Перезарядка 2,4 секунди
Темп стрільби 450 пострілів у хвилину
Віддача Висока
Режим вогню Одиночний
Тип патронів 7,62×54 мм
Використовується Прапор СРСР Червона Армія

Одиночна гра

Це стандартна зброя, що використовується радянськими солдатами. Вона має велику втрату, але поодинокий режим вогню і малу місткість магазина — всього 5 патронів . Ці властивості роблять гвинтівку потужною зброєю на дальніх дистанціях, але неефективним на ближніх.

Іноді трапляються й снайперські варіанти цієї зброї. Але крім наявності оптичного прицілу ніяких інших відмінностей між цими варіантами немає. Однак у гвинтівки Мосіна з оптичним прицілом є одна перевага над іншими снайперськими гвинтівками - патрони в магазин у них вставляються відразу 5, а не по 1 патрону як зазвичай. Цікаво, що в грі набої до мосінки з оптикою та без неї не підходять чомусь одні до одних, хоча в реалі це абсолютно однакові набої.

Патрони до гвинтівки дуже поширені. В основному їх можна підібрати у загиблих солдатів, але у них зазвичай мало патронів (3-4), що дуже незручно.

Червона Площа 05.jpg

Воронін вицілює ворогів із своєї першої підібраної в бою мосінки

Вперше гвинтівка з'являється в місії Червона площа, де протагоніст підбирає її під час бою на бігу до підніжжя пам'ятника Леніну. У тій самій місії (на останньому поверсі будівлі, куди проникли Воронін і Макаров) можна виявити снайперську версію цієї зброї. У деяких місіях гвинтівка Мосіна видається як стартова зброя.

Мережева гра

Це зброя видається радянській команді. В цілому вона володіє тими ж властивостями, що і в одиночній грі: дуже потужні і точні постріли при низькому темпі стрільби.

Вона може вбити з одного пострілу на далекій відстані. Це робить гвинтівку кращою для тих гравців, що хочуть вбивати ворога кожним пострілом.

Галерея

Call of Duty 2

Call оf Duty 2
Файл:Weapon nagant.png
Магазин 5 патронів
Патрони 100 (SP)
60 (МП)
Перезарядка 2,3 секунди звичайна; 1,8 перший патрон і 0,6 секунд подальший для снайперської варіанти.
Темп стрільби Низький
Дальність вогню 1024-2000м (SP)
2000-3000(MP)
Віддача Низька
Режим вогню Одиночний
Тип патронів 7,62×54 мм

Одиночна гра

Мосінка прийшла до нас і в Call of Duty 2. Як і в минулій частині, в цій грі вона доступна протягом усієї радянської кампанії. В цей раз цю гвинтівку можна зустріти в руках радянського солдата — Василя Івановича Козлова. Знову гвинтівка використовується різними снайперами в грі. Гвинтівка дуже хороша в бою на дальній дистанції, однак, проти солдатів з пістолетами-кулеметами використання відразу відпадає. Темп стрільби дає про себе знати.

Використання

Гвинтівку добре використовувати проти снайперів і великого скупчення піхоти.

Зазвичай, гравці добре ховаються перед тим як піти в бій, не варто забувати що на рівнях велика кількість укриттів . Також, якщо ворог вже зовсім заховався, а із зброї лише "Мосінка", слід вбити першого ворога який попався Вам на око, і забрати його зброю. Також рекомендується стріляти тільки в голову , іноді можна вистрілити так, що таким пострілом можна вбити двох ворогів. Не забувайте про гранати, в поєднанні зі снайперською гвинтівкою можна зробити "хороший масовий кілл".

Поява цього "ствола"

У грі дана гвинтівка хоч зустрічається не часто, але грає не малу роль.

1. Прапор СРСР"Навчання червоноармійців"

Гвинтівка Мосіна вперше з'являється у даному рівні. Вона видається головному герою, на складі, де головний герой бере її на складі. Німці встигають напасти на червоноармійців і ті, що повинні відбиватися від них. Козлов може залишити гвинтівку, а може і змінити на ППШ залишивши ТТ-33 що буде грубою помилкою! Рекомендується залишити ППШ і "Мосинку", так як з ППШ майже неможливо вести вогонь на середні і дальные відстані.

Виноски

  1. Лінія це 0,1 дюйма. Калібр мосінки 7,62, що складає три лінії

Випадкова вікі