FANDOM

Call of Duty 1 (4 рівень)09:51

Call of Duty 1 (4 рівень)

«Вставайте, вставайте, прокидайтеся, потягуйтеся, німці вам кави принесли.»
~ Фоулі на початку рівня.

Даунвілль — четвертий рівень гри Call of Duty та американської кампанії.

ФГ 42 01.png

З FG-42 біля церкви

Персонажі

Брифінг

Щоденник Мартіна

"6 червня 1944, 05:00

"Наші хлопці повинні бути вже на узбережжі. Вони всього в декількох милях від нас, але зараз таке відчуття, що як мінімум у мільйон. Рації у нас немає, і ми повністю відрізані від усіх."

"Капітан Фоулі був прав. Коли ми минулої ночі приступили до захоплення села, нас зустрів взвод, якщо не більше, німецьких десантників. Сьогодні нам постають протистояти німецької контратаці. Всі наші кошти оборони трофейні: ворожі МГ-42, Панцерфаусты для протитанкової оборони і безпосередньо село."

"Командир дав нам завдання придушити вогонь противника. Ми вирушаємо без повітряного і артилерійської підтримки, чисельна перевага на боці ворога, але в даній ситуації це видається цілком нормальним."

Сюжет

Опис

Після захоплення села Сент-Мер-Эглиза, Фоулі наказує десантникам утримувати село до призначеного часу. В цей же час німецькі десантники нападають на село з метою повернути захоплену територію. По межах села гансы ставлять міномети і відправляють в село кілька танків типу "Панцер" та "Тигр".

Захист села

Починається мінометний обстріл. Фоулі, Джої Мартін і ще четверо бійців ховаються в одному з будинків. Обстріл закінчується, і капітан відправляє рядового Джонсона на розвідку. Він виходить, але незабаром піддається атаці німців і гине. Починається бій. До села під'їжджає Тигр, і Фоулі наказує Мартіну взяти в церкві Панцерфауст і знищити його. Після цього починається атака з іншого боку, і бійці йдуть до церкви, звідки знищують німців, що підходять з боку кладовища. Потім Мартін має йти на інший кінець села, де група сержанта Муді так само тримає оборону. Після допомоги загону Муді починається мінометний обстріл, і з'являється ще один танк, після його знищення, всі бійці йдуть у бік мінометних позиції німців з метою знищити їх. Біля вже підбитого "Панцера" з'являється четвертий танк. Знищити її можна по-різному:

Мартін вистачає ще один "Панцерфауст" і з його допомогою знищує танк.

Мартін обійде танк праворуч, ховаючись за уламками кам'яної стіни. З'являться два десантника, які підірвуть танк, закинувши в люк гранату.

Знищення мінометних розрахунків

По дорозі вони зустрічають рядового Паркера, який повідомляє їм про їх місцезнаходження. Американці знаходять і знищують їх.

Підсумок

Після запеклих боїв, Фоулі наказує Муді, Элдеру і Мартіну сісти в цивільний автомобіль, який стояв у гаражі, і їхати в штаб Шеппарда за підкріпленням.

Відео

Зброя

Союзників
Ворожа

CoD1 Weapon MP40 MP-40 CoD1 Weapon FG42 FG-42 Uh'y'qn! Stielhandgranate

Додати фото в галерею [сховати]Можна знайти на рівні CoD1 Weapon M1Garand M1 Garand CoD1 Weapon MP40 MP-40 CoD1 Weapon Kar98 Kar98k з оптичним прицілом Panzerfaust Third Person CoD Панцерфауст (тільки в ящиках)

Тактики та поради

  • Коли ви тільки починаєте проходити рівень, відразу ж йдіть вперед до будинку попереду і не затримуєтеся, інакше вас уб'є снарядом міномета.
  • Після знищення першого танка, прихопіть заздалегідь один Панцерфауст, тому що після утримання північного шляху трапиться ще один танк. Це заощадить час проходження.
  • Після отримання завдання "Знайти і знищити мінометників противника." захопіть снайперську гвинтівку поруч — далі бої будуть на дальній дистанції.
  • Намагайтеся захищати і прикривати своїх союзників — тут їх обмежена кількість!
  • Після знищення другого танка, панцерфауст більше не знадобиться — два союзника дороблять свою справу.

Виноски

Випадкова вікі