FANDOM

Джеральд Інграм
Когда курнул травку.png
Джеральд Інграм
Присутній в Call of Duty

Call of Duty: United Offensive Call of Duty 3

Звання Майор
Служба SAS
Дата народження Можливо, в 1910-ті
Місце народження Прапор ВеликобританіїВеликобританія
Перша поява Call of Duty
Остання поява Call of Duty 3
Улюблена зброя Лі-Енфілд,

Bren, Стен, MP-40, Webley MK IV,

Статус Вижив

Джеральд Тіберіус Інграм - майор SAS. З'являється в Call of Duty, Call of Duty: United Offensive і Call of Duty 3.

Біографія

Народився у Великобританії. На початку 1930-х почав служити в армії.

У липні-серпні 1941 року був прийнятий в SAS. Майже тоді ж був посланий до Голландії на допомогу місцевим бійцям опору, разом з якими йому вдалося зробити кілька вдалих диверсій. У тому числі порятунок британського льотчика Джеймса Дойла, і вибух стратегічно важливого залізничного мосту поблизу Роттердама.

12 липня 1943 разом з 5-ма бійцями SAS, брав участь у диверсії в Сицилії, в ході якої їм вдалося підірвати маяк, обладнання німців і кілька великих знарядді. При втечі з бази, загинули 4 бійця. Тим не менш, Інграма разом з Дойлом вдалося втекти. Операція була визнана успішною.

Після цього був відправлений у Францію для співпраці з партизанами (мабуть його вибрали для цього завдання через те, що у нього був досвід подібних робіт в Голландії). Так він працював аж до червня 1944 року, коли почалася висадка союзників у Нормандії. Тоді йому надійшло завдання: разом з групою партизан атакувати бензосховище німців, з метою знищення запасів палива супротивника. У ході диверсії отримав поранення під час вибуху і він, мабуть із за цього потрапив у полон. Німці відправляють його у фортецю Шато в Альпах, а потім до табору військовополонених в Штрасгофе (Австрія). Був звільнений лише 18 вересня диверсійною групою SAS під командуванням капітана Фоулі.

Цікаві факти

  • Інграм - єдиний персонаж, що з'являється в трьох іграх від різних розробників - Infinity Ward (Call of Duty), Gray Matter Interactive (United Offensive) і Treyarch (Call of Duty 3).
  • Інграм один з шести персонажів, що з'являються в трьох іграх серії (також як, МакТавіш, Прайс, Микола, Оверлорд і різьблені).
  • Серійний номер у Інграма (+4587) і його повне ім'я стають відомі в місії «Заручник».
  • У Call of Duty у Інграма ж особа, що і у сержанта Антонова в United Offensive.
  • Можливо, що його прізвище співвідноситься з ПП Інгрем МАC-10.
  • У United Offensive можна побачити його ініціал - R.Ingram. Однак у Call of Duty 3 вони вже J.T.
  • У Call of Duty у нього зелений берет, в United Offensive - червоний, а в Call of Duty 3 - жовтий.
  • У Call of Duty і United Offensive був озвучений Робіном Аткин даунси, а в Call of Duty 3 Марком Декліном.
  • У Call of Duty: Roads to Victory є майор Ліптон, який за характером і зовнішності схожий на Інграма.
  • Перший персонаж в серії, що використовує руки в якості зброї.
  • По всій видимості у нього міцна статура, тому він зумів зламати паркан власною вагою в місій "Сицилія 2".
    • Також в попередній місії він вибиває бетонну двері бункера ударом ноги.
  • Єдиний персонаж, який значно змінювався в зовнішності в кожній грі, де з'являвся.

Випадкова вікі