FANDOM

Мартін
Мартін Джої 01.png
Також відомий як Малюк "(Тренування)"
Присутній в Call of Duty
Звання Рядовий армії США
Служба link=[101-ша повітряно-десантна дивізія 101-ша повітряно-десантна дивізія армії США (506-й парашутний полк, рота "Бейкер")
Дата народження Можливо, 1924
Місце народження Прапор США США
Улюблена зброя Вся доступна американська і німецьа зброя
Статус Вижив

Мартін — герой, один з трьох головних героїв Call of Duty, основний персонаж американської кампанії.

Біографія

Минуле

Про минуле Мартіна мало що відомо. Імовірно, народився 1924 року в США. У 1942 році Мартіна закликали на службу в американську армію.

Підготовка Мартіна

«...Якщо начальство нервує, то наші тренування посилюються.»
~ Про тренуваннях у щоденнику Мартіна
Тренаж 01.jpg

У складі 506-ого парашутного полку 101-ой повітряно-десантної дивізії, 10 серпня Мартін проходить чергове тренування в таборі Токкоа. Він розглянув плакати, на яких були написані різні повчання, а пізніше навчається орієнтуватися по компасу. Після цього його відправляють на смугу перешкод. Рядовий проходить перешкоди, проходить під колючим дротом, знаючи, що при піднятті голови його вб'є кулемет, а після по сходах підіймається на пагорб, і злазить із неї. Мартін успішно проходить смугу перешкод, і капітан Фоулі наказує Мартіну пройти до сержанта Муді для навчання з поводження зі зброєю, вибухівкою і використання медикаментів. Використовуючи різні види озброєння - від пістолетів-кулеметів до снайперських гвинтівок, Мартін починає навчається поводженню з вибухівкою, попутно навчившись користуватися медикаментами.После цього Муді наказує пересічному підірвати стіну. Як тільки рядовий закінчує тренування, йому дозволяють пройти в казарми і відпочити.

Висадка в Нормандії, Сент-Мер-Егліз, бої в маєтку Брекур

«Ми всі схвильовані, що знаходимося у Франції.»
~ Перед висадкою в Сент-Заходів-Эглиз, щоденник Мартіна
2 Сента Мер Ігліс 04.jpg

Десантування

Через 2 роки Мартін бере участь у висадці в Нормандії як "слідопит", і одним з перших приземляється саме він.

Убивши по шляху німця, рядовий шукає сержанта Хіта, але знаходить останнього мертвим [1]. Тепер Мартін повинен виконувати завдання сам. Він бере маячок, який лежав на землі недалеко від мертвого союзника, і направляється у вказане місце.

Пройшовши через ворожий бункер і убивши там супротивників, Мартін підмикає свій маячок до передавача, і незабаром висаджуються основні сили десанту [2].

Під командуванням капітана Фоулі бійці 82-ой повітряно-десантної дивізії і рядовий Мартін починають штурм села, та, зачистивши будівлі і невеликі вулиці, спускаються в окопи.

Захоплення села

«Здається, нікому не вдалося приземлитися там, де планувалося.»
~ Перед місією Бурнвилль, щоденник Мартіна

Після того, як загін вибрався з окопів, він проходить в укриття під вогнем ворожих артилеристів. Завданням загону є пригнічення трьох ворожих зенітних установок.

Загін підходить до першої зенітки, але на шляху перешкода — двоє ворожих артилеристів. Мартін заходить в церкву і вбиває ворожих артилеристів через дірку в стіні, пізніше підходить до зенітки і встановлює заряд. Зенітка вибухає.

Після цього загін підходить до другої зенітки, яка знаходиться неподалік від першої. Убивши німців, Мартін підходить до знарддя і знову встановлює вибухівку, після чого, зенітка, звичайно вибухає.

Загін підходить до третьої зенітної установки. А так як атакувати безпосередньо досить небезпечно, то Мартіну доведеться вбити кулеметника, що перебуває у зенітки. Мартін підходить до зенітної установки і встановлює заряд. Після вибуху останньої зенітки місія вважається виконаним.

Оборона села

«Вставайте, вставайте, прокидайтеся, вправи на розтягнення, німці вам кави принесли.»
~ Фоулі під час оборони села Сента Мер Ігліс

На наступний день починається оборона Сент-Заходів-Эглиза. Німці починають мінометний обстріл, і тому бійці змушені ховатися. Після мінометний вогонь закінчується, але німці особисто починають штурм, використовуючи і танк. Практично відразу після цього починається атака з іншого боку, і американці, які знищили перших атакуючих німців, переміщуються в церкву, звідки вбивають німців, підходящих з боку кладовища. Потім Мартіну доводиться йти в інший кінець села, де обороняється група сержанта Муді. Після допомоги загону Муді, німці знову починають мінометний обстріл і знову використовують танк. Після знищення танка, загін рухається далі, для знищення мінометних позицій. Рядовий Паркер повідомляє про їх місцезнаходження, і Мартін прикриває загін, який просувається до мінометів, снайперського вогнем. Як тільки бій вірш, Фоулі наказує Муді, Елдеру і Мартіну їхати в штаб за підкріпленням.

Виклик підкріплення

«Рації у нас немає, і ми повністю відрізані від всіх.»
~ Перед місією Даунвілль, щоденник Мартіна. Головна причина подорожі

Муді сідає за кермо, Елдер сидить на задньому сидінні, а Мартін на передньому. Останні двоє відстрілюються від атакуючих німців, які переслідують героїв на машинах і мотоциклах. Вони трохи не врізаються в німецьку колону машин. Незабаром вони заїжджають в село, де їм доведеться пройти невелику відстань пішки, так як танк перегородив дорогу. Знайшовши іншу машину, бійці вирішують сісти в неї. Поки Муді і Елдер намагаються завести машину, Мартін прикриває їх. Машина незабаром заводиться, і невеликий загін продовжує шлях. Цього разу за кермом Елдер, на передньому сидінні Муді, а на задньому Мартін. Врешті-решт, після невеликого бою, група приїжджає в штаб і викликає підкріплення.

Бій в маєтку Брекур

І в цей день загону сержанта Муді було доручено знищити протитанкові гармати, встановлені у маєтку Брекур. Після невеликого інструктажу від сержанта Муді, загін висувається до окопів, але був помічений, і німецькі кулеметники відкрили вогонь. Мартін і інші бійці під прикриттям дерев підходять до окопів і знищують німців, що знаходяться там, і перше знаряддя.

Тепер загін повинен йти до наступного знаряддя, яке знаходиться знову в окопах. Загону вдається знищити друге знаряддя і німців у цього знаряддя. Після цього Муді зауважує двері, вибиває її і разом з Мартіном проводить зачищення приміщення.

Вийшовши з іншого боку, вони поєднуються з загоном лейтенанта Такера. Загін лейтенанта був практично знищений. В живих з його загону залишилося лише три людини: сам Такер, медик і поранений боєць. Медика вбивають після його виявлення, і Муді витягує пораненого бійця. Після цього Муді вирішує залишитися з пораненим, і сержантові доводиться віддати вибухівку Мартіну.

Мартін і Такер йдуть до помістя, та беруть його штурмом. Вони добираються до другого поверху, де знаходять ворожі документи. Після цього починається контратака з боку німців, і лейтенант наказує Мартіну встати за кулемет у вікні. Після оборони будинку вони виходять і Мартін ставить вибухівку на останнє знаряддя. Поставлена задача була виконана.

Порятунок Прайса Інграм

Звільнення Прайса

«Ах ти, господи, американці!»
~ Після порятунку Прайса

7 серпня загін потрапляє в Баварські Альпи для того, щоб врятувати капітана Прайсу і майора Инграма. Фоулі доручає командування пересічному Мартіну, і загін рухається за рядовим.

Мартін з двома бійцями штурмують маєток, а інші залишаються на вулиці. Незабаром загони з'єднуються, і знаходять Прайса, але Инграма так і не знайшли. За словами капітана, Инграма переводять у табір для військовополонених. На першому поверсі в цей час загін знаходить Гардінга і Брукса, і вони допомагають Прайсу вибратися через вікно.

Звільнення Инграма

18 вересня загін переміщається в Штрассхоф, Австрію, щоб звільнити майора Инграма. Фоулі пояснює, що після першого пострілу Мартіна буде 10 хвилин, щоб знайти Инграма.

Мартін вбиває біля воріт німців, а загін на вантажівці таранить ворота, таким чином проникаючи всередину. Німці піднімають тривогу. Фоулі залишається в машині, а Мартін з іншими шукають Инграма. Врешті-решт, рядовий знаходить Инграма і спостерігає за тим, як майор душить німецького охоронця через ґрати. Після цього Інграм з американцями слід до вантажівки. Завдання виконане.

Бій в Бастон

«Просто не можу повірити! Нам вдалося.»
~ Слова Фоулі наприкінці місії Хуртген

15 січня 1945 року загін направляють в Хуртген, де необхідно зачистити бункери і забрати важливі документи. На шляху до бункерах починається арт-обстріл, і деякі бійці гинуть. Незважаючи на це, загін продовжує виконання операції і зачищає бункери, а після Мартін забирає важливі документи. Але після цього бункер атакують ворожі танки, але Мартін разом з капітаном Фоулі та іншими бійцями стримують напад.

Подальше життя невідома. Імовірно, пережив війну.

Місця проведення операцій

Цікаві факти

  • У місії Бастон 1 після виходу з штабу, можна побачити рядового Матрина, який тягне пораненого сержанта Спрогіса з поля бою (іноді може бути навпаки - Спрогіс тягне Матрина). Деякі вважають, що це пасхалка від розробників.
  • Мартін довго служив в армії, однак не був підвищений у званні. Можливо, він відмовлявся від нього.
  • У місії Хуртген Мартін носить літній варіант форми 101-ой дивізії, а не зимовий одяг.
  • Якщо на фото, де зображено солдатів з ірокезом, цей солдат - Мартін, то він, Соуп Ройбук - єдині персонажі з такою зачіскою.
  • Перший протагоніст в серії.
  • Мартін - перший персонаж, хто вів свій щоденник.
    • Також можна припустити, що у нього кілька щоденників, так як можна помітити, що перед місією Хуртген обкладинка відрізняється.
  • Подальше життя невідома. Імовірно, пережив війну.

Галерея

Цікаві факти

  • Перший протагоніст в серії.

Виноски

  1. Хіт висить на дереві недалеко від першого ворожого бункера, за яким радіомаяк
  2. Тільки Фоулі і Мартін були учасниками 101-ой дивізії, коли всі інші - члени 82-ой

Випадкова вікі