FANDOM

Елдер — солдат армії США з Call of Duty.

Елдер
Елдер Машині01.png

В машині поряд із Муді перед проривом до штабу
Спеціальність кулеметник
Звання рядовий
Служба 82-а повітряно-десантна дивізія; у грі група сержанта Муді
Перша поява Табір Токкуа, серед новобранців
Остання поява Брекур, поїздка до штабу
Улюблена зброя Томпсон

Біографія

Елдер був прийнятий у 82-ту повітряно-десантну дивізію у 1942 році.

Він проходив підготовку в таборі Токкоа у Південній Кароліні.

У червні 1944 року він брав участь у висадці в Нормандії, його загін висадився недалеко від села Сент-мер-Егліз, тому вони зайняли і утримували цю точку до ранку. Потім йому було наказано разом з сержантом Муді дістатися до штабу і передати важливу інформацію лейтенанту Шеперду.

В середині шляху машина виходить з ладу і Елдер заводить вручну трофейний Кюбельваген. Їм ледве вдається дістатися до штабу. В той же день їм надійшов наказ знищити німецькі гармати Флак 88 у недалеке.

В ході виконання цієї операції, може загинути на розсуд гравця. Але якщо Елдера весь час прикривати, то він виживе. У будь-якому випадку у грі він більше не з'явиться.

Якщо він вижив, то можна припустити, що повернувся в свою дивізію.

Цікаві факти

  • Невідомо, чому Елдер проходить підготовку з 101-ю дивізією, а не 82-ій.
  • У Елдера чорні волосся
  • Call of Duty: United Offensive присутній рядовий Ендер. Багато хто вважав, що це можливо, Елдер, але подібності схоже, закінчуються тільки на прізвищах.
  • Озвучений американським актором Джованні Рібізі.
  • Елдер був добре знайомий з Мартіном, це можна зрозуміти по місії "Тренування".
  • "Елдер" з англійської перекладається як "старший".
  • У аддоне Operation Market Garden в двох останніх місіях з'являється боєць з прізвищем Елдер, боєць 6-ї повітряно-десантної дивізії Великобританії. Так само в моді Assault є персонаж Гарднер, для якого використовувалася модель Елдера.
  • В реальності 82-я повітряно-десантна дивізія вже мала бойовий досвід до висадки в Нормандії — вона брала участь в Сицилійської операції. Швидше за все, Елдер також там воював.
  • Якщо його прикривати, то він може вижити, але в наступної місії не з'явиться.

Виноски

Випадкова вікі