FANDOM

Парабелум Пістолет Модель 1908
Luger 1809

(Pistole 08, P08, Parabellum,
Luger, Luger-Parabellum, Borchardt-Luger
)
Магазин на 8 патрон
Патрони 9×19mm Parabellum
Режим вогню Одиночний
Альтернативний вогонь Удар рукояттю
Тип патронів 9мм
Країна Flag of Nazi Germany Третій рейх
Використовується
  • Війни Перша світова війна
    • Друга світова війна
    • Локальні війни
  • Історія виробництва:
    • Конструктор Георг Люгер (1849—1923)
    • Розроблено 1908
    • Виробник «Deutsche Waffen und Munitionsfabriken»
    • Державний арсенал в м. Ерфурт

«Mauser-Werke» A.G. та інші компанії

  • Виготовлено 1908—1942
  • поновлено 1970 «Mauser-Werke» A.G.
  • Кількість близько 2 818 000 одиниць
  • Варіанти • Артилерійський «Die Lange Pistole 1908», скор. LP08
    • Штурмовий пістолет P17
  • Характеристики
    • Маса 0,890 кг. (без патронів)
      • 0,990 кг. (з патронами)
    • Довжина 217 мм. Висота 135 мм.
    • Довжина ствола, мм: 100 мм.
    • Механізм відбій ствола при його короткому ході
    • Дульна швидкість початкова — 320 м/с
    • Прицільна дальність 50 метрів

Парабелум Пістолет Модель 1908 (Pistole 08, P08, Parabellum, Luger, Luger-Parabellum, Borchardt-Luger) — німецький самозарядний пістолет калібру 9 мм. Зброя двох світових війн та багатьох локальних конфліктів, один із найвдаліших зразків подібних систем пістолетів. Високі бойові якості, оригінальний дизайн забезпечили P08 величезну популярність.

Технічні характеристики та особливості конструкції

У пістолета велика дульна енергія — 447 Дж.[1] Має надійну та міцну конструкцію, гарне балансування та прикладистість. Великий, близько 120°, нахил рукоятки, забезпечує зручне утримання та стрільбу навскидку, від живота. Розташування центра ваги зброї в місці її утримання забезпечують йому нечутливість до змін загальної маси по мірі відстрілу набоїв. Довга прицільна лінія та м'який спуск сприяють високій купчастості (кучності) та влучності при стрільбі. На відстані 50 метрів купчастість бою становила 50—53 мм. Низьке розташування каналу ствола сприяє зменшенню підскоку зброї при пострілі. Кількість відмов при пострілах (осічок) була незначною, головним чином через неналежне поводження та поганий догляд за зброєю, а також при використанні неякісних набоїв. Конструктивне виконання ускладнює потрапляння бруду в механізми пістолета.

Під час Першої світової війни P08 додатково модернізували: вдосконалили шептало, що дозволило зво́дити ударник при увімкненому запобіжнику; була змонтована защіпка, яка призначена для утримання затвора у відкритому положенні; на тильному боці рукоятки знову з’явилися пази для кріплення дерев'яної кобури—прикладу, відсутні в перших серійних виробах.

Найефективнішим був постріл на дистанції 25—50 метрів. При влученні під кутом 90° з відстані 10 метрів куля пробивала німецьку сталеву каску, а на дистанції 50 метрів соснове дерево завтовшки 150 мм.

Маючи визнані переваги, в той же час Parabellum був складний у виробництві і, як наслідок, дуже дорогим. Для виробництва P08 було потрібно 6,1 кг металу, при цьому виконувалося 778 окремих операцій, у тому числі 642 операції на верстатному устаткуванні та 136 операцій вручну.

Характеристики пістолета

  • Калібр 9 мм. під патрон 9×19mm Parabellum
  • Швидкість стрільби — 27—30 пострілів за хвилину
  • Вага без патронів — 0,890 кг
  • Вага з патронами — 0,990 кг
  • Довжина — 217 мм
  • Висота — 135 мм
  • Довжина ствола — 100 мм
  • Початкова швидкість кулі — 320 м/с
  • Магазин — 8 патронів
  • Прицільна дальність пострілу — 50 метрів

Характерні особливості конструкції

  • Екстрактор розташований зліва (стріляні гільзи викидаються ліворуч та вверх)
  • Один запобіжник прапорцевого (флажкового типу) на лівій стороні рамки
  • Є вказівник наявності патрона в патроннику

Вказівник наявності патрона в патроннику — фірмова ознака пістолетів Parabellum. Вперше застосовано на «Морський моделі 1904». Видаляючи стріляну гільзу, викидач одночасно вказував на наявність патрона в патроннику. На його боковій поверхні був напис: «GELADEN» (заряджено), який було видно, коли патрон був у патроннику. В темний час доби стрілець міг по виступаючому викидачу зрозуміти, чи заряджена зброя. Напис «GESICHERT» (безпечно), вигравіруваний з лівої задньої сторони рамки під клямкою запобіжника, вказував, що патрон у патроннику відсутній, та був видний, коли пістолет поставлено на запобіжник.

У грі

Call of Duty

CoD1 Weapon Luger

  • Втрат
105 (SP)
45 (1 MP)
  • Магазин - 8 патронів
  • Максимальний боєзапас - 56 патронів
  • Перезарядка
2,3 сек. (напівпорожній)
2.7 сек. (порожній)

Одиночна гра

В одиночній грі Люгер зустрічається як у німців, так і у радянських солдатів (мабуть розробники полінувались створити радянський пістолет). Таким чином пістолет буде видаватися гравцеві у багатьох радянських місіях. Якщо ж у вас його немає, то можна завжди підібрати у німецьких солдатів і офіцерів - вони дістають його, коли у основної зброї закінчуються патрони. Але найчастіше даний пістолет зустрічається у ворожих кулеметників. За своїми характеристиками це досить слабкий пістолет - для того, щоб вбити ворога потрібно мінімум два постріли. Втім, вибирати особливо не було з чого - єдиний опонент Люгера - M1911 поступається йому в убійній силі.

Мережева гра

В мережевій грі Люгер є стандартним пістолетом для німецької і радянської команди, однак у доповнення до першої частини United Offensive у росіян є ТТ-33. Краще всього використовувати, коли закінчилися боєприпаси. Люгер є менш потужним, ніж M1911 і у нього трохи нижче темп стрільби, ніж в американського пістолета, однак Люгер є більш точним і вміщує більшу кількість патронів.

Цікаві факти

  • В Call of Duty 3 і World at War Люгер замінений на Walther P38.
  • В Call of Duty Люгер присутній не тільки німецької, але й у радянської команди.
  • Люгер сильно схожий з Nambu за зовнішніми даними і звуку пострілу (в реальності, Намбу був винайдений на основі пістолета Люгера).
  • Інша назва "Люгера" - "Парабелум". Вона була взята від назви патрона, яка, в свою чергу, утворена з останніх слів латинської прислів'я "Si vis pacem - para bellum" ("Хочеш миру - готуйся до війни"). А "Люгером" його назвали на честь творця пістолета, Йоганна Георга Люгера.
  • У Call of Duty 2 цей пістолет вважається найбільш точним при стрільбі на відстань.
  • У Люгера звук М1911.

Виноски

Випадкова вікі