FANDOM

«Пам'ятай — швидше всього навчаєшься в справжньому бою!»
~ Комісар Лєтлєв в кінці рівня.
Лєтлєв
Letlev
Присутній в Call of Duty 2
Звання Комісар
Служба 13-а гвардійська стрілкова дивізія
Лєтлєв — персонаж радянської кампанії Call of Duty 2. Має звання комісара, відповідає за вишкіл новобранців. З'являється в місії "Навчання красноармійців".

Біографічні факти

У грудні 1941 року Лєтлєв під Москвою проводить тренування новобранців Червоної армії і, зокрема, протагоніста радянської компанії Call of Duty 2Василя Козлова. Вишкіл включає в себе освоєння стрільби по мішеням, биття прикладом, кидання "гранат". Коли радянський солдат доповідає про захопленого німця, Лєтлєв першим поспішає на допит. Після початку атаки гітлерівців комісар особисто розстрілює полоненого. Зустрічається в кінці місії. Подальша доля невідома. 

Цікаві факти

  • Якщо не піти за пістолетом та гвинтівкою, Лєтлєв почне казати: "Не випробовуй моє терпіння, Василь" та "Це твій останній шанс, товаришу". Якщо довго стояти і вислуховувати його фрази, тоді Лєтлєв вб'є гравця одним пострілом зі словами "Вбити зрадника" або "Помри, зрадник".
  • Після допиту комісаром полоненого німця, коли гравець покине кімнату, чується постріл. Якщо повернутися — німець лежить на підлозі мертвий. З нього часто випадають гранати і рідше — "Люгер". 
  • Модель Лєтлєва використовувалася для президента Росії Бориса Воршевського з Call of Duty: Modern Warfare 3.