FANDOM

"MP-40" (нім. Maschine pistole 40) - німецький пістолет-кулемет, розроблений Генріхом Фольмером. Застосовувався в збройних силах Третього рейху під час Другої світової війни. З'являється у всіх частинах, присвячених цьому періоду.

Call of Duty Call of Duty: United Offensive

Call of Duty і United Offensive
МП 40 01
Магазин 32 паторона
Патрони 320 патронів
Перезарядка 4,44 секунди
Віддача Середня
Режим вогню Автоматичний
Тип патронів 9х19мм (Парабелум)
Країна Flag of Nazi Germany (1933-1945) Третій рейх
Використовується Balkenkreuz.svgВермахт,

Одиночна гра

Call of Duty

Зазвичай зустрічається у всіх трьох кампаніях в кожній місії (крім рівнів Сталінград Тренування). Вперше зустрічається на рівні Слідопит. Також це зброя буде Інграма. Вбиває ворога з 2-3 влучень у торс або з 1-2 пострілів в голову, або з 2-3 ударів прикладом (можна помітити, що в MP-40 немає довгого прикладу). Його можна підняти в убитих німців або взяти на збройовому складі. Є одним з двох зброї з категорії пістолети-кулемети в яких немає режиму вогню. У нього занадто велика віддача.

Враховуючи той факт, що для Томпсонабо ППШ-41 важко знайти патрони, MP-40 буде вигідною заміною, оскільки у багатьох німців є цей пістолет-кулемет і він великий. Сам ПП дуже допомагає в перестрілках на дальніх, середніх і ближніх дистанціях. ншили в 2 рази, так що для вбивства супротивника потрібно десь 4-5 влучень у торс або 3-4 ударів прикладом. Після доповнення MP-40 не втратив своєї просторість.

Call of Duty: United Offensive

Після доповнення шкоди зменшелось. MP-40 являє собою німецький автомат з магазином на 32 патрони і 320 в запасі.

Мережева гра

Call of Duty

MP-40 зустрічається у командній грі і буде видано Вермахту класі з пістолетами-кулеметами. Він дуже корисний, якщо мета буде близька.

Можна порівняти даний ПП з Томпсоном, але американський аналог більш ефективний. У перших скорострільність MP-40 низька а в іншого ПП висока, але зв'язку з тим що скорострільність впливає віддачі, так що у німецького пістолета-кулемета більш низька віддача а у Томпсона висока, але можна контролювати віддачу за допомогою модуля режиму вогню. По-друге американський ПП більше потужний ніж MP-40 і мала час перезарядження у Томпсона, і краще брати з собою американський пістолет-кулемет але якщо в його закінчилися патрони то кращою заміною буде MP-40.

Call of Duty: United Offensive

Був у MP-40 свій недолік - з ним не побігаєш так-як гравець може помітити повільного супротивника з MP-40 і також вбити його. Але після того доповнення з'явилася функція бігу і гравець з даними ПП став більш мобільним.

Галерея

Call of Duty: Finest Hour

Call of Duty: Finest Hour
MP40 Side FH
Магазин 32 патрона
Патрони 160 патронів
Країна Flag of Nazi Germany Третій рейх
Використовується Balkenkreuz.svg Вермахт

Це перший пістолет-кулемет в грі, з яким стикається гравець. Він має 32 патрона в магазині і 160 патронів в запасі. Гарну скорострільність, слабку віддачу, відмінну потужність кулі і швидку перезарядку. Цей ПП можна зустріти на етапі битв c німцями.

Call of Duty 2

Call of Duty 2
MP40 CoD2
Магазин 32 патрона
Патрони 192 патрона
Перезарядка 5,9 секунд
Темп стрільби Середній
Дальність вогню 750-1500 (SP), 1000-2000 (MP)
Віддача Середня
Режим вогню Автоматичний
Тип патронів 9х19мм (Парабелум)
Країна Flag of Nazi Germany Третій рейх

Call of Duty 2 MP-40 був трохи змінений. Хоча його втрат і темп залишилися колишніми, віддача була значно збільшена, тому тепер ПП складніше контролювати про стрільби чергами. Автомат є гарною заміною Стіну або Томпсону. В цілому, ПП має гідні показники по скорострільності, втратам і дистанції поразки. До того ж немає особливих проблем з боєприпасами. Приклад складний, але при ударі він розкладається.

Call of Duty 3

MP-40
CallOfDuty3(3)
Режим вогню Автоматичний
Країна Flag of Nazi Germany Третій рейх

MP-40 за раніше є одним з двох основних видів зброї німців. Дещо змінився зовнішній вигляд і анімація перезарядки.

Call of Duty 3: Roads to Victory

MP-40
Mp-40 in codRtV
Режим вогню Автоматичний
Країна Flag of Nazi Germany Третій рейх

У цій грі вся характеристика, за винятком зовнішнього вигляду не змінилася. Краще використовувати даний ПП, так як він володіє хорошою скорострільністю і гарною забійною силою.

Call of Duty: World at War

Call of Duty: World at War
MP40 WaW
Магазин 32 патрона (regular magazine), 64 патрона (large magazine)
Патрони 192 патрона
Перезарядка 5,2 секунди (regular magazine), 5,9 секунд
Темп стрільби 535 вист./хвил.
Дальність вогню 800-1800 (SP), 750-1000 (Regular MP), 350-700 (Suppressed MP)
Віддача Низька-середня
Режим вогню Автоматичний
Тип патронів 9х19мм (Парабелум)
Країна Flag of Nazi Germany Третій рейх

Одиночна гра

В одиночній грі Call of Duty: World at War автомат використовується бійцями Вермахт Ваффен-СС в ході всієї Радянської компанії. Автомат є гарною альтернативою радянському ППШ-41, так як він зустрічається набагато частіше ніж ППШ, який найбільш часто зустрічається тільки в місії Серце Рейху. Автомат має 32-х зарядний магазин, слабку віддачу, гарну скорострільність, силу кулі і швидку перезарядку. Але в "теплому" бою патрони дуже швидко витрачаються. Звук пострілу відрізняється від попередніх частин.

Мережева гра

У мультиплеере МР-40 розблокується на 10-м рівні. В мережевому режимі автомат могутніше STG-44 і є неймовірно потужним на близькій відстані. У середньому автомат вбиває двох-трьох пострілів в торс і одного в голову. Зброя має швидку перезарядку, гарну скорострільність, середню потужність кулі. Ці особливості роблять МР-40 неймовірно популярним зброєю з ПП серед гравців. Хоча, на думку інших, які не використовують даний ПП, МП-40 є "читерским" і незбалансованим зброєю.

Встановлені модулі

Зомбі

В Зомбі-режимі зустрічається на карті der Nacht Untoten. Тільки на цій карті його можна дістати тільки через Таємничу коробку. На наборах карт 1, 2, 3 його можна купити зі стіни.

Call of Duty: World at War: Final Fronts

MP-40
Codwawff mp40ground
Магазин 32 патрона
Патрони 32 + 400 патрон
Віддача Середня
Режим вогню Автоматичний
Країна Flag of Nazi Germany Третій рейх

З'являється в кожній місії Європи. Зовнішній вигляд схожий на варіант з Call of Duty 3. Але, MP-40 досить краще томпсона: він перевершує його по убойности, розміром магазину і кількості боєприпасів.

Галерея

Call of Duty: Black Ops

Call of Duty: Black Ops
MP40 Third Person BO
Магазин 32 патрона
Патрони 352 патрона
Перезарядка 2.3с (2.9с - порожній)
Темп стрільби 525 вист/хв
Віддача Середня
Режим вогню Автоматичний
Тип патронів 9х19мм (Парабелум)
Країна Flag of Nazi Germany Третій рейх

Одиночна гра

Це зброя, як і інша зброя часів Другої світової війни Call of Duty: Black Ops, з'являється тільки в місії Проект "Нова". Воно присутній у німців, що охороняють табір.

Воно збігається своєї версії з World at War, тобто це пістолет-кулемет з невисокою скорострільністю (535 вист./хв), середньої віддачею і великою втратою (вбивство з двох пострілів). Відрізняється лише тим, що на нього завдано арктичний камуфляж, схожий на "подрібнений" Yukon (проте цілком можливо, що на автоматі просто осел сніг), і звук пострілу трохи змінився.

Зомбі

Можна придбати на рівні Театр смерті в кімнаті перед гардеробом і на рівні Поклик Мертвих на другій половині розколотого корабля. Коштує 1000 очок. Є надзвичайно ефективною зброєю на ранніх хвилях і не втрачає ефективності на пізніх раундах, за умови постійного пересування по карті. Дешеве зброю з дешевими патронами, великою втратою і великим боєзапасом. Після Улучшайзера перейменовується в "Форсаж", отримуючи магазин на 64 патрона.

Є дієвим зброєю навіть на пізніх раундах, так як у нього великої шкоди, а апгрейд дасть збільшений магазин і ще більш високу пробивну здатність. Звичайно, низьку скорострільність можна прибрати "Піф-паф пивом", а віддача не так вже й сильна. Але є й мінуси від поліпшення. Максимальна кількість (192 патрона в запасі) не збільшуються, а патрони зі стіни стоять вже 4500.

Галерея

Цікаві факти

  • Одна з головних переваг MP-40 Call of Duty - для нього завжди знайдуться боєприпаси, так як це найпоширеніше зброю у солдатів Вермахта.
  • Насправді на 1 МП-40 доводилося 9 гвинтівок Каг98к, але в комп'ютерних іграх, як і в кіно про Другу Світову, основний упор робиться на автоматичну зброю.
  • Поступається ППШ за всіма параметрами, але дещо легше.
  • MP-40 став одним із символів нацизму.
  • МР-40 стояли на озброєнні французької армії до 1960-х, а поліції до середини 1980-х.
  • МР-40 часто називають Шмайсером, по імені конструктора, однак Хуго Шмайсер розробив тільки обойму (магазин це тільки частина обойми, Хуго Шмайсер створив всю обойму повністю, яка включає в себе магазин для зарядки патронів, кріплення до самого ПП, і її "дизайн") для цієї зброї. Але до того часу німці будь-який пістолет кулемет іменували «шмайсером». Так і повелося, хоча "Шмайсер" - це зовсім інший автомат, створений в кінці Першої Світової війни і який вважається першим вдалим автоматичною зброєю в світі.
  • MP-40 іноді стріляє зі звуком STG-44.
  • У перших частинах Call Of Duty німці тримають MP за ствол, а в реальності це робити не можна, тому що стовбур сильно перегрівається.
  • MP-40 - єдина зброя з місії Проект "Нова", яка з'являється в зомбі-режимі Black Ops.
  • В Call of Duty 3 перезарядка у MP-40 відрізняється від перезаряджень в інших іграх.