FANDOM

Муді
(англ. Moody, рос. Моди)
11 Трен 10 Муді.png

На вежі під час тренування новобранців в Токкуа
Спеціальність інструктор новобранців; кулеметник
Звання сержант 101-ї повітряно-десантної дивізії
Служба загін капітана Фоулі
Дата смерті подальша доля після Арденн невідома
Перша поява Тренування новобранців, табір Токкуа
Улюблена зброя Томпсон
Статус ?? Живий ??
«Хлопці, вушка на маківці!»
~ — Муді в місії "Бастонь 1"

Муді (у російській локалізації "Моді") — сержант 101-ї повітряно-десантної дивізії, член загону капітана Фоулі в американській кампанії.

Брав участь у битвах в Нормандії і Арденнах.

Біографія

Підготовка новобранців

До його служби в збройних силах США нічого невідомо. У серпні 1942 року його зараховують в тільки що сформуовану елітну 101 повітряно-десантну дивізію, яка почала підготовку до висадки в Європі.

Муді, більш досвідчений солдат, стає інструктором, який навчає новобранців, що надійшли в полк, стрільбі з вогнепальної зброї.

Висадка в Нормандії

5 червня 1944 року починається висадка союзників у Нормандії. Муді десантується недалеко від села Сент-Мер-Егліз. Проте в ході десантування, загинуло багато солдатів, виникла перемішка, і бійці різних підрозділів були змушені об'єднуватися в невеликі групи тих, що вижили, і обороняти зайняті позиції до прибуття підкріплень.

Муді Машині01.png

Муді у французькому легковику

Загін Муді був очолений капітаном Фоулі.

В ніч на 6 червня вони захоплюють у німців село Сент-Мер-Егліз і утримують контратаки противника до ранку. Так як радіозв'язку зі штабом не було, Фоулі наказує Муді, Мартіну і Елдеру прорватися на реквізованому автомобілі до штабу командування і повідомити командуванню про тяжке становище загону.

Їм ледве вдається прорватися через німців - на шляху їх атакує німецький танк, і бійці були змушені знайти ще один автомобіль і викрасти його.

Після виконання завдання надходить наказ - знищити німецькі знаряддя "Flak 88".

В ході зачистки траншей і знищення гармат, загін Муді натикається на іншу групу, якою командував лейтенант Такер, і яка вже майже була знищена.

Муді рятує одного з поранених бійців цього загону і залишається з ним, передавши рядовому Мартіну всю вибухівку, що була при ньому.

Решта солдатів вирушили далі і успішно завершили завдання, знищивши всі гармати і здобувши деякі документи, що представляють цінність.

Порятунок британських офіцерів

Після 6 червня загін Фоулі був виведений зі складу 101-ї дивізії і використовувався в якості спеціальної десантної групи. У серпні 1944 року їх посилають на операцію з порятунку двох потрапили в полон офіцерів британського спецпідрозділу SAS — капітана Прайса і майора Инграма. Для виконання такого ризикованого завдання було вирішено задіяти невелику групу, в яку увійшов і Муді. Вони успішно десантувалися, викрали німецький танк, потім, замаскувавши його, пішки дісталися до маєтку в Шато - місця, де тримали тих самих офіцерів. Група Фоулі знищила всю охорону і знайшла в одній з камер капітана Прайса, який у свою чергу повідомив, що майора Інграма перевели в інше місце.

Тепер командування розробило новий план порятунку майора, який, за словами Прайса, перебував у таборі для військовополонених у Штрасхофе (Австрія). 18 вересня Інграм був звільнений, проте Муді в цій операції участі не брав.

Арденнська операція

26 грудня 1944 року, він разом зі своїм загоном патрулював місцевість недалеко від Бастоні в Бельгії, в останній точці патрулювання його люди натрапили на велику групу противника. В ході невеликого бою загинули чотири бійці, інші, сівши на джип, встигли доїхати до штабу, і повідомити Фоулі про наближенням ворога. Далі Муді бере участь у відбитті німецьких атак. В січні 1945 загін, очолюваний ним разом з загонами сержанта Джонса і Раміреса атакували утримуваний німцями перехрестя на підступах до міста Фой, а на наступний день і саме місто. 15 січня 506-й парашутний полк брав участь у визволенні міста Новілль. Зайнявши місто, всі американські загони зайняли оборону в одному з великих будинків і оборонялися до підходу підкріплення. Подальша доля Муді невідома.

Виноски

Випадкова вікі