FANDOM

Новобранець Джої Мартін (Joey Martin) потрапляє до тренувального табору елітного підрозділу 506-ого парашутного полку 101-ой повітряно-десантної дивізії

Тренаж 01.jpg

Зверніть увагу на компас ліворуч і діаграму здоров'я праворуч

Підготовка Мартіна

«...Якщо начальство нервує, то наші тренування посилюються.»
~ Про тренуваннях у щоденнику Мартіна
Тренаж 02.jpg

Поради, що їх постійно видає система, обведено на малюнку червоним. Навчальна точка, де кидають гранати

У складі 506-ого парашутного полку 101-ой повітряно-десантної дивізії, 10 серпня Мартін проходить чергове тренування в таборі Токкоа.

Він розглядає плакати, на яких були написані різні повчання, а пізніше навчається орієнтуватися за компасом. Голос за кадром пояснює нам, як слід управляти гравцем, і на що саме звертати увагу.

Смуга перешкод

Після цього Мартіна відправляють на смугу перешкод. Рядовий проходить перешкоди, переповзає під колючим дротом, знаючи, що при піднятті голови його вб'є кулемет [1], а після по сходах підіймається на вежу, і злазить із неї. Мартін успішно проходить смугу перешкод, і капітан Фоулі наказує пройти до сержанта Муді для навчання з поводження зі зброєю, вибухівкою і використання медикаментів.

Навчання стрільбі та користання вибухівкою

Використовуючи різні види озброєння - від пістолетів-кулеметів до снайперських гвинтівок, Мартін вчиться стріляти з кожного виду зброї, також освоює поводженню з вибухівкою, гранатами та медикаментами.

Після цього Муді наказує підірвати стіну. Гравець навчається стежити за часом до вибуху і встигати ховатися за укриття, оскільки в реальному бою можна загинути від вибуху мін на полі, ворожих і власних гранат, та, коли не встиг сховатися після закладки вибухівки на бронетехніці.

Як тільки рядовий закінчує тренування, йому [2] дозволяють пройти в казарми і відпочити. Безпосередньо в грі цього немає, дещо уривками можна дізнатися із Мартінового щоденника [3].

Вже на тренуванні можна впевнитися, що стріляти по своїм не можна, місія вважається проваленою. Хоча це можна похерити пізніше: скажімо, після взяття в Сталінграді Червоної площі можна з Мосінки з оптичним прицілом успішно перестріляти загороджувальний загін НКВС.

Цікаві факти

Call of Duty 1 (1 рівень)-005:32

Call of Duty 1 (1 рівень)-0

  • В оригінальній версії гри рівень називається "Camp Toccoa" ("Табір Токкоа").
  • Мартін — єдиний солдат, що проходить смугу перешкод без зброї.
  • Деякі бійці носять нашивки 101-ї повітряно-десантної дивізії, хоча вона буде сформована тільки через п'ять днів.
  • Всі солдати, що проходять смугу мають постійні імена: Елдер, Лоуренс, Девіс, Мерфі, Клайн, Мантарро, Амброс.
  • Смугу перешкод можуть проходити солдати з фарбою на обличчі (один або два), таких солдатів можна побачити тільки в цій місії.
  • Як би ви не проходили смугу, капітан завжди буде говорити "Непогано".
  • Стрілець кулемета MG42 — сержант Авері, починає стріляти тільки коли Мартін підходить близько до колючого дроту, тому, якщо не бігти до неї, а залишитися і чекати, то інші бійці пройдуть цю частину без стрілянини.
  • Дивно, що в таборі встановлений MG42, а не M1919 Browning, мабуть творці просто не захотіли створювати ще одну модель кулемета. Або для імітації вогню німецького кулемета.
  • Під колючим дротом в землю встромлена табличка, на якій написано: "Тут загинув рядовий Белл, він не опустив голову".
  • Неможливо піднятися на вежу до сержантові Муді.
  • Навчальна вибухівка вибухає через двадцять секунд, надалі для вибуху їй знадобиться десять секунд.
  • Якщо після встановлення вибухівки сховатися за стіною, на якій вона встановлена, то ви залишитеся в живих після вибуху.

Виноски

  1. Хоча в цьому моменті гри піднятися в інше положення неможливо; очевидно, це звичайна обстрілка новобранців
  2. Можливо
  3. Уривки щоденника або цитуються, або демонструються нам у вигляді розкритих сторінок перед початком кожної місії

Випадкова вікі