FANDOM

Пістолет-кулемет Шпагіна зразка 41 р. , більш відомий як ППШ-41 або просто ППШ - радянський пістолет-кулемет, використовується у всіх частинах серії про Другу світову війну, за винятком Call of Duty 3, Call of Duty: Roads to Victory Call of Duty: Big Red One (де росіян немає зовсім) .

Call of Duty і United Offensive

Call of Duty і United Offensive
CoD1 Weapon PPSh
Магазин 71 патрон
Патрони 355 патронів
Перезарядка 1.83с заряджений, 2.57с розряджений
Віддача Середня
Режим вогню Автоматичний/Напівавтоматичний
Тип патронів 7.62х25мм Токарєв
Країна Flag of the Soviet Union СРСР
Використовується Znam1 Червона армія

Одиночна гра

Call of Duty

ППШ-41 проявляється в радянської кампанії Call of Duty. Зустрічається цей ПП дуже часто, інколи його можна знайти лежачим на ящиках "(часто поряд присутні аптечки)", а іноді підібрати у загиблих солдатів Червоної армії. Часто ППШ-41 видається на початку місії.

Вперше ППШ-41 може бути знайдений на рівні Червона площа. Даний ПП з'являється на всіх рівнях радянської кампанії, крім Сталінграду "(де взагалі не можна використовувати зброю)" і в танкових місіях, таких як Танк у полі Танк у місті "(зі зрозумілих причин)".

ППШ-41 є дуже непоганим зброєю протягом усієї радянської кампанії, так як вбиває ворогів з двох пострілів. Це зброя дуже ефективно проти груп супротивника. Єдина проблема - брак патронів на ранніх рівнях, яка, втім, відсутній на більш пізніх.

United Offensive

United Offensive ПШШ-41 також зустрічається тільки в радянській кампанії. Зустрічається у всіх її рівнях, крім танкової місії Курськ. Варто сказати, що тепер проблем з патронами не буде, даний ПП зустрічається дуже часто.

В доповнення до основної грі ППШ-41 зазнав деяких змін: у нього змінився шкоди - тепер буде потрібно "'4"' пострілу "(удвічі більше, ніж в Call of Duty)", щоб убити ворога. Незважаючи на це ППШ-41 залишається гарною зброєю на ближніх і середніх дистанціях.

Мережева гра

Call of Duty

У командній грі Call of Duty ППШ-41 використовується Червоною Армією. Ця зброя має досить слабким втратою "(щоб убити ворога потрібно 2-4 пострілу)", однак цей недолік компенсується високої скорострільністю і ємним магазином в 71 патрон. Варто відзначити, що у ППШ-41 досить сильна віддача (більше тільки у німецького MP-40).

Потрібно відзначити той факт, що Червона Армія як би залишилася поза, тому що ця фракція не має зброю для середніх дистанцій "(як, наприклад, BAR у американців)". Через це ППШ-41 отримав якийсь "баффі" в ближньому бою, він "всуху" виграє у того ж MP-40 або Томпсона.

Як вже говорилося в абзаці вище, ППШ-41 - ідеальна зброя поблизу, однак на середніх і далеких дистанціях він практично марний, почасти через свого шкоди, частково з-за своєю віддачі. Ідеальна тактика для даної зброї - влаштовувати засідки в затишних кутах (благо місць таких дуже багато).

Не згаданим залишилося те, що ППШ-41, як в один, так і в командній грі, має можливість перемикання вогню з автоматичної в напівавтоматичний. Ця особливість, всупереч поширеній думці, практично марна. І якщо в одиночній грі вона хоч як може бути застосовна, то в мережевий убити ворога на середній або далекої дистанції одиночними пострілами навряд чи вийде.

United Offensive

В доповнення до основної грі у ППШ-41 (і в одиночній, і в мережевий іграх) був зменшений шкоди "(для вбивства буде потрібно від 3 до 7 пострілів)". Також в UO з'явилося таке поняття, як дистанція падіння шкоди, що ще більше зробило ППШ-41 вузько спеціалізованих зброєю на ближніх дистанціях.

Галерея

<образу captionalign="left"> PPSh-41_COD.png|Зовнішній вигляд PPSh-41_Full_Sights_COD.png|Приціл PPSh-41_Reloading_COD.png|Перезарядка </gallery>

Call of Duty: Finest Hour

ППШ-41 повертається в грі Call of Duty: Final Fronts. Зброя зазнало мінімальні зміни, хіба що змінився зовнішній вигляд "(див. галерею)".

Даний ПП все ще залишився ефективною зброєю на близьких і середніх дистанциях. незважаючи на високу віддачу "(внаслідок високої скорострільності)" і малий шкоди. Незважаючи на ємний магазин, боєзапас виснажується досить швидко.

Вперше ППШ-41 може бути знайдений у місії Прапор повинен упасти.

Галерея

<образу widths="120" captionalign="left"> Файл:800px-025 PPSH41.jpg|Зверху вниз, зліва направо: вид збоку, вид прицілу, і вигляд від першої особи ППШ-41. 120px-PPSh-41_Iron_FH.png|Приціл 120px-PPSh-41_Side_FH.png 84075 full.jpg </gallery>

Call of Duty 2

Шаблон:Зброю У другої частини ППШ зазнав значних змін. Віддача у нього стала значно вище "(хоча і більш керована, про це нижче)", що трохи знизило його ефективність в закритих приміщеннях. Переключення між автоматичним і напівавтоматичним режимом стрільби більше немає.

Тим не менш, висока віддача не зупиняє людей успішно використовувати цю зброю, тому що віддача дуже легко контролюється "(у ППШ це сильний поштовх зброї вгору, а не випадкові струшування)". Якщо направити зброю в живіт супротивника і зробити невелику чергу, майже всі кулі гарантовано досягнуто мети і вб'ють ворога.

Галерея

<образу widths="120" captionalign="left"> Цкуи.jpg|Зовнішній вигляд 4ц йифекпи.jpg|Приціл </gallery>

Call of Duty: World at War

Шаблон:Зброю

Одиночна гра

ППШ-41 з'являється в радянській кампанії World at War. На початкових рівнях знайти цей пістолет-кулемет досить важко, в основному з полеглих товаришів і близько ящиків. Ближче до кінця компанії воно стає більш поширеним і радянські солдати його використовують частіше, замести гвинтівки Мосіна, так що патрони стає знайти набагато легше. Це робить ППШ відмінним зброєю на пізніх етапах кампанії. ППШ володіє низькою віддачею і на подив хорошою точністю.

Мережева гра

У командній грі ППШ відкривається на 53 рівні. Це саме скорострільна зброю у всій грі зі значним відривом від інших "(тільки MG42 і FG42 з перком Подвійний постріл наближені до його швидкості стрільби)". Тим не менш, ППШ-41 має надзвичайно низький шкоди. Єдина зброя, якому потрібно три попадання прямих щоб убити ворога в хардкорному режимі "(інше зброю вбиває з 1-2 пострілів)". Настійно рекомендується використовувати барабанний магазин, інакше його боєзапас вичерпається занадто швидко. Але при його використанні важливо знати, що він значно підвищить час перезарядження. Втім, ця проблема вирішується скасуванням перезарядження. З цією зброєю досить непогано використовувати перков Забійна сила, який трохи виправляє проблему надзвичайно низького шкоди. А також треба використовувати перков Патронташ , оскільки патрони випаровуються з неймовірною швидкістю

Встановлені модулі

Галерея

<образу captionalign="left"> PPSh41.png|Зовнішній вигляд PPSh-41 Iron Sights WaW.png|Приціл </gallery>

Зомбі-нацисти

Вперше ППШ з'являється в цьому режимі починаючи з карти Verrückt. Це єдиний пістолет-кулемет, який не можна купити зі стіни, а також єдиний пістолет-кулемет з подвійним магазином. Дуже ефективний проти зомбі Пекельних гончих навіть на високих рівнях. Його єдиний недолік - дуже швидке виснаження боєзапасу, якщо не використовувати патрони розумно, то він може вичерпатися менше, ніж за один раунд.

Покращена зброя

Як і будь-яка інша зброя, на карті Der Riese ППШ можна поліпшити за допомогою Улучшайзера. Він перейменовується в The Reaper "(Потрошитель)", і тепер його магазин втрутиться 115 патронів, а боєзапас стає 750.

<образу widths="120" captionalign="left"> The_Reaper.png|The Reaper </gallery>

Call of Duty: Black Ops

Шаблон:Зброю

Одиночна гра

ППШ з'являється тільки в місії Проект "Нова", де їм озброєні бійці радянського спецназу. Головною зміною є те, що вперше в серії ППШ використовується з рожковым магазином, а не з дисковим, як раніше. Внаслідок цього боєзапас знизився від 71 патрона в магазині до 35. Скорострільність також знизилася, зате патронів у запасі стало 700.

Галерея

<образу captionalign="left"> PPSh-41_1st_Person_BO.png|Зовнішній вигляд PPSh-41_Iron_Sights_BO.png|Приціл PPSh-41_Reloading_BO.png|Початок перезарядження PPSh-41_Cocking_BO.png|Кінець перезарядження </gallery>

Цікаві факти

  • В одиночній грі World at War всі ППШ обладнані барабанним магазином.
  • Це улюблене зброю Миколи Бєлінського, очевидно, тому що воно радянське. За його заявою, він убив свою другу дружину з цієї зброї.
  • Став одним із символів солдата-визволителя.
  • Всього за роки війни було випущено більше 6 млн. примірників ППШ. Це одне з найбільш масових зброї Червоної Армії.
  • У всіх іграх Call of Duty головний гравець неправильно тримає ППШ за магазин "(крім Call of Duty: World at War Call of Duty: Black Ops)".
  • В Зомбі-нацистів у покращеною версією ППШ "Reaper" збільшується магазин до 115 патрон, що є посиланням на Елемент 115.
  • Резнов в World at War після місії Вендета, йде в бій тільки з ППШ-41 "(через відсутність фаланги вказівного пальця правої руки)".
  • З 1942 року ППШ став комплектуватися не барабанним, а секторних "(коробчатим)" магазином на 35 патронів, оскільки барабанні магазини були складні у виробництві, менш надійні, вимагали підгонки під конкретний примірник автомата "(від іншого такого ж ППШ магазини могли не підходити)", так і з ними зброю важило набагато більше. Call of Duty: World at War Call of Duty: Black Ops ППШ має секторний "(рожковый)" магазин на 35 патронів.
  • У 1943 ППШ замінили на ПКС-43, оскільки був дуже важким "(5,45 кг з барабаном на 71 патрон)". ППШ не замінювали, він стояв на озброєнні аж до 1951 року. А ПКС-43 створили для військ ППО, ВДВ, НКВС, так як був компактним і легким.
  • Має найвищу скорострільність серед пістолетів-кулеметів і автоматів.
  • В реальності барабани ППШ взаємозамінними не були, хоча в грі гравець поповнює боєзапас від інших пістолетів-кулеметів

Виноски

Випадкова вікі