FANDOM

Завод"' - двадцятий рівень Call of Duty. Група Олексія Вороніна у ході визволення Польщі отримує завдання захопити німецький завод по випуску та ремонту танків.

Фабрика 01.jpg

На підходах до території

Проходження

Ваша мета - знищити танкові ремонтні заводи у Варшаві.

На подвір'ї

Вже на самому початку місії починається жорстка битва. Знищіть автоматника ліворуч за огорожею, а також інших німців, які знаходяться на віддалі (у цьому допоможе гвинтівка Мосіна з оптичним прицілом).

Один стрілець стоїть на балконі над воротами в будинку навпроти — будьте уважні. Далі обійдіть паркан, попутно вбиваючи ворогів, які мають звичай ховатися за ящиками і вантажівками. Як тільки подвір'я буде очищене, ваші однополчани замінують ворота.

Фабрика 02.jpg

Вхід методом підриву

Відійдіть трохи подалі і затисніть в руці гранату, приготувавшись кинути її у відкритий прохід. Як тільки станеться вибух, киньте гранату і відходьте від дверей. Можна знищувати ворогів прицільною стрільбою з ППШ. Потім обережно загляньте в прохід і, якщо хтось із двох німців, що перебували там , залишиться в живих, убийте його.

Вхід до фабрики

Праворуч і ліворуч від дверей всередині буде по двоє німців — краще швидко проскочити вперед, кинувши по дорозі гранату в одну із сторін. Слідом за вами увійдуть однополчани і вступлять в бій. В цей час і ви можете приєднатися до бою. В кінці цього елементу бажано змінити Ваш ППШ на МП-44.

Фабрика 03.jpg

Ворогів ярусом нижче краще знищувати короткими чергами, впавши на сходи в положення лежачи

Убивши ворогів, йдіть праворуч, на сходи. Внизу буде прохід, в якому буде двоє автоматників. Проходьте у двері і киньте гранату у кімнату ліворуч - там двоє автоматників. Крім того, один німець ховається попереду за рогом - убийте його.

Фабрика 04.jpg

В першому танкоремонтному цеху: обережно, автоматники з МП-44 зверху

Заходите в кімнату, там можна поповнити здоров'я. Далі йдіть вперед і повертайте ліворуч. Убийте німця перед вами і киньте гранату за правий поворот. Потім заходите туди і вбивайте ворогів. Після цього можете допомогти військам, які на вулиці відбиваються від ворогів, стріляючи у вікно [1].

Перший танкоремонтний цех

Коли все заспокоїться, йдіть у двері прямо по коридору. Входите в неї і відразу ховайтеся за ящик попереду, так як справа кілька німців, а ви будете як на долоні. П'ятеро ворогів знаходяться внизу цеху, там же де й ви, а ще двоє нагорі, на балконі. Вони озброєні STG-44, так що будьте дуже обережні. Проходьте в протилежний кут цеху і піднімайтеся по сходах, на якій ви зустрінете ще одного автоматника.

Нагорі праворуч від вас буде двоє автоматників. Вбивайте їх і виходите на балкон. Якщо Ви до цього часу ще з ППШ, можете підібрати STG-44 — патрони для них ви ще зустрінете. Тепер йдіть у двері, поруч з якою вже стоять двоє ваших однополчан. Підходити до неї краще зліва, так як з неї вийде двоє німців, і вони будуть стріляти в ваших однополчан праворуч від дверей. У вас буде гарна нагода вбити обох.

Перебуваючи на балконі другого поверху, не зайвим буде пошпурити кілька гранат через скло в нижній цех. Там вони знайдуть свої жертви, а гранати ви зможете підібрати на порозі цеху.

Після цього киньте в двері гранату, а потім заходьте — з дверей праворуч в кімнату повинні вбігти два німця, якщо ви, звичайно, не вбили їх гранатою. Підберіть аптечки і йдіть у двері. Праворуч від вас буде довге вікно в черговий цех - обережно виглядаючи з нього, вбийте тих двох німців, що бігають внизу. Потім ідіть вперед - там у двері один фашист. Убивши його, спускайтеся по сходах і приготуйтеся стріляти - у кімнаті ліворуч від сходів знаходиться четверо німців. На щастя, через двері вони не можуть з'явитися одночасно, так що розстріляйте їх по-одному.

До другого цеху

Проходьте кімнату і не убийте ненароком товаришів по службі, які вийдуть з дверей навпроти. Візьміть аптечки і йдіть в цех. Двоє німців знаходяться між танками в далекому ряду, один - за останнім танком близького ряду, а ще один сидить нагорі в дальньому кінці цеху. Краще всього пройти уздовж стіни праворуч, убивши вискочив з-за танки ворога, а потім пройти наліво. Іншу роботу зроблять однополчани. Входите в двері навпроти і йдіть на вулицю. Проходьте наліво і будьте готові, що двері раптово з'явиться німець. Ще одного німця треба вбити вже всередині. Після цього рухайтеся по коридору до зачинених дверей - це буде кінець першої частини місії.

Галерея

Цікаві факти

  • Це перший рівень, в якому протагоніст є командиром загону.
  • Через вікна можна побачити бої за двір заводу. Можна допомогти своїм однополчанам, а можна просто спостерігати за боями.
  • Можна помітити, що в загонах, які беруть участь у вуличних боях, немає ні одного офіцера.
  • Карта на якому розгортається рівень з'являється в мультиплеєрі Call of Duty 2.

Виноски

  1. Хоча на проходження місії це ніяк не вплине

Випадкова вікі