FANDOM

Червона площа (нині площа Полеглих Борців ) - площа в Волгограді (в 1940ві роки Сталінград).

Під час Сталінградської битви на неї точилися запеклі бої. 17 вересня 1942 загін радянських солдатів майже повністю був перебитий близ фонтан]а, вижили лише Дмитро Петренко і Віктор Резнов (рівень «Вендетау Call of Duty: World at War). На наступний день черговий радянський наступ закінчився успішно, площа була відбита у німців (рівень «Червона площа у Call of Duty).

15 січня 1943 німці атакували площу, але наступ закінчився невдачею. (рівень «Товариш снайперу Call of Duty 2).

Червона Площа 01.jpg

Call of Duty

Дата — 18 вересня 1942
Завдання
Знайти спосіб прорвати оборону
Убити офіцерів
Дістатися до майора Зубова
Вороги
Вермахт, комісари Червоної армії
Червона Площа 02.jpg

Червона площа — шістнадцятий рівень Call of Duty і другий рівень радянської кампанії. Є продовженням місії Сталінград. Рівень розповість нам про героїчне захопленні Червоної площі солдатами Червоної армії, незважаючи на хороше озброєння фашистів, а також тактичну перевагу ворога.

Сюжет

Червона Площа 03.jpg

Бігти слід праворуч напрямку на пам'ятник Леніну, пригнувшись і підбираючи дорогою гвинтівку Мосіна і набої до неї

До Червоної площі Воронін дістається зі Сталінградської набережної Волги, отримавши лише 5 набоїв до гвинтівки Мосіна (оскільки саму "мосінку" отримав попередній в строю боєць).

Пошук обхідного шляху

Місія починається в руїнах будівлі, яка знаходиться зовсім недалеко від самої Червоної площі. Поряд з протагоністом сидять солдати. Зліва знаходиться вогнева точка з кулеметом, яким керує Філатов. Навколо всієї групи знаходиться загороджувальний загін. Завдання загородзагону — не допустити втечі з поля бою червоноармійців.

Червона Площа 04.jpg

Вицілювання перших ворогів в проломі стіни праворуч від пам'ятника Леніну

Червона Площа 06.jpg

Можливість підбору МП-40: цязброя має найбільшу можливість щодо поповнення боєзапасу

Червона Площа 07.jpg

Будинок кишить ворогами

Червоноармійці стають свідками втечі інших бійців зі своїх позицій. Діалог відбувається англійською, гравець читає субтитри

Боєць : Це безглуздо, відступаємо, товариші! Відступати!
Боєць : Відступати, відступати!
Козлов : Розвернутися! Продовжувати йти вперед!
Боєць : Нас усіх переб'ють тут! Відступати!
Громов : Бери зброю і стріляй!
Філатов : Ні кроку назад!

Відбувається пауза, комісари чекають, поки зрадники повернутися на свої позиції.

Філатов : Немає пощади боягузам!
Козлов : Відкрити вогонь!
Громов : Вогонь!
Філатов : Зрадник! Зрадник!

Кулеметник розстрілює відступаючих. Настає ще одна невелика пауза, після чого вони закликають солдатів переходити в наступ:

Громов : Не баріться, товариші, ні кроку назад!
Козлов : За Росію-матінку, вперед! (Це звучить чомусь англійською «фром мазе Раша!!!», що дещо смішно)
Філатов : Перемога або смерть!

Після цих фраз солдати 13-ої гвардійської стрілецької дивізії з героїчними криками починають наступ на позиції ворога. Незважаючи на гул, на задньому плані ще чути деякі слова комісарів:

Громов : Бери зброю і стріляй!
Хтось з загороджувального загону : Вперед, матір вашу, вперед, не відступати!

Зав'язується запеклий, однак нерівний бій за Червону площу.

Олексій Воронін серд таких же червоноармійців біжить в лобову атаку на ворога. Дорогою підбирає гвинтівку Мосіна у вбитого товариша і підбігає до єдиного укриття від куль — пам'ятника Леніна. Там Олексія підкликає до себе автоматник сержант Макаров і говорить, що якщо вони не знайдуть інший спосіб атакувати німців, то загинуть обоє.

«Послухай, товариш... Ми обидва помремо, якщо залишимося тут! Нам з тобою треба знайти спосіб атакувати їх!»
~ Макаров Вороніну

Зрозуміло, що лобова атака під кулеметні черги успіху не матиме. Потрібно шукати обхідний шлях.

В будівлі. Загиблий снайпер

Червона Площа 08.jpg

Перша аптечка в радянській місії

Червона Площа 09.jpg

...і перший доступний ППШ

Рядовий Воронін і сержант Макаров проникають на перший поверх будівлі та відразу ж зустрічають опір бійців Вермахта. Зав'язується бій, двоє червоноармійців, незважаючи на чисельну перевагу противника, зачищають будівлю і заходять догори по сходах. Макаров і Воронін піднімаються на другий поверх.

Біля входу на другий поверх, на ящиках, можна підібрати ППШ-41 з максимальним боєзапасом. Даний ПП дуже хороший проти великих груп ворога за рахунок своєї скорострільності і вражаючої дії. Звичайно, боєзапас вичерпується досить швидко, а підібрати ще одні патрони до ППШ-41 не можливо на цьому рівні, однак, при належній економії, їх вистачить на всю місію.

З іншого боку, Ви можете підібрати на вході в пролом будівлі німецький МП-40. До цієї зброї набоїв в будинку буде вдосталь, як і озброєних нею ворогів, що вам протистоять.

Там же бійці знищують решту солдатів противника, а потім знаходять труп радянського снайпера поруч з вікном. Біля мертвого бійця виявляється гвинтівка Мосіна, на яку встановлений оптичний приціл. Макаров наказує протагоністу взяти снайперську зброю і знищити німецьких офіцерів, які викликають підкріплення.

Червона Площа 10.jpg

Перша мосінка з оптикою і перші гранати

Червона Площа 11.jpg

Знищення ворожих офіцерів

Парадокс, що до мосінки з оптичним прицілом не підходять набої від такої ж мосінки без оптики. Отже, не зважаючи на рекомендації системи міняти МП-40 не варто; раціонально змінити на гвинтівку з оптичним прицілом таку ж мосінку без оптики, що була підібрана раніше.

Олексій Воронін успішно справляється із завданням. Після цього обидва червоноармійця спускаються вниз і застають бомбардування позицій фашистів радянськими літаками. Стає ясно, що ворог переможений і Червона площа захоплена. Сержант Макаров наказує протагоністу повідомити про цієї важливої новини майору Зубову, який знаходиться в штабі.

«Скажи майору Зубову, що ми знову зайняли Червону площу. Будеш доповідати йому прямо звідси.»
~ Макаров наказує протагоністу доповісти Зубову про захоплення

До залізничного вокзалу на пошук майора Зубова

Далі Олексій Воронін продовжує свій шлях, але вже без супроводу Макарова (що дещо дивно).

Протагоніст повз через численні окопи, вогневі точки і розрушене бомбардуваннями місто нарешті виходить безпосередньо на житловий масив Сталінграда, який сильно постраждав від атак фашистів. По дорозі доведеться відбиватися від нечисленних загонів Вермахта. Варто сказати, що "заблукати" в руїнах неможливо - шлях завжди один. Десь у середині дороги до протагоніста приєднається група червоноармійців, які зможуть істотно допомогти в боротьбі з німцями.

Взагалі, головну небезпеку становлять собою снайпери і кулеметники ворога. Перші зустрінуться тільки один раз (як тільки гравець вийде з бліндажа до першого провулку), однак можуть істотно нашкодити гравцеві. Справа в тому, що завдяки своїй сірій військовій уніформі вони практично "зливаються" з навколишньою обстановкою. Іноді їх видають спалахи пострілів, а іноді вони сильно контрастують з небом (як приклад можна визначити снайпера, який знаходиться на даху вежі).

Кулеметники ж будуть контролювати вузькі провулки, так що вбити їх, не потрапивши під вогонь, буде досить проблематично. Це, в свою чергу, можна зробити двома способами: або обережно визирнути і зробити "царський" постріл в голову з снайперської гвинтівки, або, як варіант, застосувати прийом різкого появи з-за рогу, бажано озброївшись ППШ-41. При цьому біля кулеметників завжди лежать аптечки ("як своєрідна "нагорода" за вбивство").

Самий оптимальний спосіб: визначивши загальний вектор знаходження кулеметної точки, під прикриттям руїн будівель просунутися максимально вперед, і кинути в напрямку на максимальну дальність 2-3 ручних гранати.
Все ж, гравцеві не варто недооцінювати звичайних бійців ворога, які досить часто влаштовують засідки і нападають з-за кута (зазвичай, невеликими групами по 2-3 людини"). На розсуд гравця він сам може перевіряти знаходження ворога гранатами, або пустити вперед своїх компаньйонів-червоноармійців, щоб вони потрапили під вогонь перші.

Після того, як Олексій Воронін разом з групою солдатів подолають руїни Сталінграда, вони виходять до залізничної станції, де закріпилися великі сили фашистів. Починається інша, наступна за рахунком місія.

Цікаві факти

  • Дана атака на позиції солдатів Вермахту "злизана" з фільму "Ворог біля воріт". Однак, у грі Червону Площу червоноармійці захопили ціною величезних втрат, в той час як у фільмі атака закінчується провалом, а Червона площа залишається в руках Вермахту.
  • У цьому бою німецькі танки Panzer IV використовують тільки кулемет для ведення вогню по наступаючій піхоті Червоної Армії. Не зрозуміло, чому танки не стріляють з гармат. Те саме буде повторено в місії Берлін. При цьому це остання місія першої гри, і гравцеві не обов'язково ховатися за укриття в момент підрива танка.
  • У одного з комісарів звання рядового.
  • Старшого лейтенанта Козлова можуть вбити. Тоді гравцеві дістанеться Люгер в якості зброї. Тільки у випадку не ліцензійної версії це може стати причиною бага (гра далі не піде).
  • Якщо забратися на насип, де стоїть кулемет, за яким сидить Філатов, та подивитися на землю, то можна побачити стволи від кулеметів " Максим", від яких йде дим. Самі стволи сірувато-чорного кольору. Можливо, стволи кулеметів перегрілися, і червоноармійцям довелося їх викинути і використовувати трофейні МГ-42.
  • Це перший рівень в грі та серії, де можна використовувати ППШ-41. Причому при його підборі завжди буде в запасі 284 патрона.
  • Можна вбити відразу двох комісарів — одного з стрілецької зброї, а іншого закидати гранатами.
  • Іноді може статися так, що весь загороджувальний загін буде знищений (частково німцями, частково гравцем).
  • Деякі радянські солдати залишаються біля загородзагону, але по ним ніхто не стріляє.
  • Іноді може трапиться баг, і деякі випадкові солдати можуть зупиниться і стояти прямо на площі.
  • Мертвий радянський снайпер всередині будівлі має обличчя сержанта Антонова і Майора Інграма, ця ж модель застосовувалася в місії Фой - що досить дивно, враховуючи, що бої там йдуть між німцями та американцями.
  • Перебуваючи на другому поверсі, можна бачити, як деякі радянські солдати примудряються-таки добігти до німецьких окопів без зброї. Вони стрибають туди і зникають, а деякі ще і "зависають" на місці (рухають ногами, але не йдуть вперед). Але, якщо ж солдат озброєний, він буде стріляти по німцям і, тільки після того, як вб'є всіх, зникне в окопі.
  • Солдати, які не мають імен, вмирають автоматично, а не від куль німецьких солдатів.
  • Іноді може статися баг, що сержант Макаров встане біля статуї Леніна і буде стояти і нічого не робити.
  • Після ліквідації офіцерів та отримання наказу можна вбити Макарова.
  • Як тільки дають наказ рухатися вперед на ворога, зліва виходить інший загін і всі вони гинуть, але дійти до того місця звідки вони почали рух можна або тебе вб'ють свої або німці.
  • За день до цього тут же відбуваються події Call of Duty:World at War (місія Вендета), де атака Червоної армії на цю площу закінчилася провалом.
  • Після того, як Макаров накаже гравцеві йти до Зубова, у німецьких окопів можна помітити російського солдата, який не має імені і не відображається на радарі.

Call of Duty: Finest Hour

Мабуть, нічим не відрізняється від Червоної площі в Call of Duty.

Call of Duty 2

Дещо відрізняється від першої частини. Деякі будівлі змінилися і немає пам'ятника Сталіну. Також вона стала більшою.

Call of Duty: World at War

Дещо відрізняється від попередніх частин. Відсутній як пам'ятник Сталіну, так і обеліск захисникам червоного Царицина. А недалеко від площі протетакает якась річка, якої там бути не могло.

Цікаві факти

  • У 1942 році на площі не було пам'ятника Сталіну, як показано в першій частині, він був побудований вже після війни [1]. У Call of Duty 2 ця помилка була виправлена, і замість пам'ятника там обеліск захисникам червоного Царицина [1].
  • У п'ятій грі біля Червоної площі протікає річка. Її там бути не може, так як площа знаходилася на значній відстані від Волги. Хоча, можливо, це якийсь канал.
  • Call of Duty: World at War тіла радянських бійців лежать тільки у фонтані, хоча вся площа повинна бути всіяна трупами. Можливо, німці збиралися спалити трупи, для чого наказали вижив перетягнути їх в фонтан, після чого вбили і їх.
  • У п'ятої частини площа разюче відрізняється від варіанту Call of Duty

Виноски

  1. 1,0 1,1 http://www.volfoto.ru/біла церква/pavshih_bortsov/

Випадкова вікі