FANDOM

Шутер (англ. Shooter game) — жанр відеоігор, піджанр action, основу ігрового процесу якого складає стрільба з різноманітної зброї по різноманітним цілям. Дуже часто основним завданням гравця є знищення усіх цілей на рівні, або/та набір найбільшої кількості очок.

Основні характеристики

Існують деякі характеристики, за якими можливо додатково категоризувати ігри жанру:

Перспектива

В залежності від того, де знаходиться камера через яку гравець отримує візуальну інформацію, ігри розділяють на FPS, TPS та Shoot'em up. Останній піджанр може включати ігри з фіксованою камерою, якою гравець не може керувати.

Реалізм

Цей параметр залежить від того, чи є гра симуляцією подій та ситуацій з реального світу (наприклад військовий конфлікт), чи відбуваєтся у вигаданому сетінгу, та наскільки реалістично гра відтворює фізику об'єктів, балістику та характеристики реально існуючої зброї. Такі шутери відносять до піджанру Тактичні шутери.

Кількість персонажів

Командними шутерами називаються відеоігри, в яких гравець має можливість управляти бригадою солдатів, прямо або віддаючи їм накази. При цьому він сам є частиною цієї бригади.

Мультиплеєр

Шутери, які зосереджуються на якомусь одному режимі багатокористувацької гри можуть називатися згідно з цим режимом, наприклад кооперативними.

Виноски

Випадкова вікі