FANDOM

Call of Duty - United Offensive
[[
Файл:Coduobox2.jpg
|250px]]
Обложка

Розробник

Gray Matter Interactive, Treyarch

Видавці

Activision

Дата випуску

14 вересня 2004

Версія

1.51b

Режими гри

Одиночний, багатокористувацький

Жанр

Шутер від першої особи

Вікові рейтинги

T — Teens

Носії

CD, DVD, завантаження

Платформи

Microsoft Windows, Apple Macintosh

Системні вимоги

800 MHz CPU, 128 MB RAM, 1150 MB Hard disk space, 32 MB GPU

Call of Duty: United Offensive - культова комп'ютерна гра, доповнення (аддон) до гри Call of Duty. Гра була розроблена компанією Treyarch разом з Gray Matter Interactive та видана компанією Activision 3 березня 2005 року. В СНД її видала компанія 1С.

Оскільки Call of Duty: Другий Фронт є доповненням, це означає, що для її встановлення потрібно вже встановлена гра Call of Duty.

В грі присутньо 13 нових одиночних місій — операція в Арденнах, вилазка в складі диверсійного підрозділу на Сицилію, бій на привокзальній площі Харкова, авіаналіт на Роттердам.

Ігровий процес

Ігровий процес ні чим не відрізняється від оригіналу.

Цікаві факти

  • В місії "Бастонь 1", коли Райлі та Андерсон біжуть з штаба до шанців, шоб стримати атаку німців (середина місії), можно побачити, як один солдат тягне іншого пораненого за шиворіт. Аналогічну ситуацію можно було побачити в інтро та в місії "Слідопит" (Сент-Мер-Егліс) в грі Call of Duty. Найцікавіше те, що одного з цих солдат звати рядовий Матрін, чим схожий(різницю в одну букву) на американського протагоніста з Call of Duty.
  • На початку місії «Бастонь 2» в початковій кат-сцені можно запримітити те, що в стороні стоять рядом двоє солдат — рядовий Гордон і рядовий Фрімен. Это відсилання на Гордона Фрімена — головного героя серії ігор Half-Life.
  • В місії «Сицилія 1» біля входу в каземат можна запримітити радянський грузовик ЗІС-5. Невідомо, як він потрапив з Східного фронту аж сюди.
  • В місії з битвою за Харків розробники не тільки змінили міський пейзаж, а ще й допустили помилку: будівля вокзалу, біля якого проходять бої, було побудовано вже після війни.
  • В радянській кампанії не обійшлося й без незрозумілих назв російською. Наприклад, в місії «Понирі» біля входу на фабрику можна побачити табличку, яка гласить: «Фабрика трактору 1926», чи біля входу в школу «Школа людей 1929», чи на станції «Станція Рельсу»
  • На протязі всієї радянської кампанії бронетанкові війська Червоної Армії оснащені танками Т-34-85 (в тому числі і танк головного героя), однак такі танки з'явились не раніше 1944 року, в той час як дія кампанії триває в 1943 році. Також на початку кампанії (коли протагоніст виходе з потягу) можна побачити броневагон, оснащений двома вежами від Т-34-85.
  • На початку радянської кампанії бійці Червоної Армії (в тому числі й головний герой) переміщуються на трьохвісних грузовиках ЗІС-6, однак серійне виробництво цих машин припинили ще в 1941 році, й значна їхня частина була використана в якості платформи для «Катюш», тому зустріти навіть хоча б один такий грузовик на Курській дузі було б дуже малоймовірно.
  • У гвинтівки системи Мосіна руків'я затвору пряме, а відігнуте руків'я було тільки в снайперській модифікації цієї гвинтівки. А у всіх гвинтівках Мосіна в грі руків'я затвору відігнуте вниз, як у німецької гвинтівки системи Маузер.
  • Пістолет-кулемет ППШ-41 є одним із типових зразків стрілецької зброї Червоної Армії, однак в даній грі він залишився "на другому плані" (так гравець ніколи не починає місію з ППШ в якості зброї за замовчуванням — щоб ним скористатись, прийдеться знайти його "на стороні").
  • Також "на другому плані" залишились деякі зразки британської зброї: гвинтівка "Lee-Enfield" та ручний кулемет "BREN" (гравець може взяти таку зброю в убитих союзників, однак практична цінність цієї зброї на момент його знаходження фактично зникає).
  • Мультиплеєр гри популярний і сьогодні.

Випадкова вікі