FANDOM

Call of Duty 3
[[
Файл:Cod3 box.jpg
|250px]]
Обложка версії на Xbox 360

Розробник

Treyarch, Gray Mater Studio.

Видавці

Activision

Дата випуску

  • Xbox 360

США: 7 листопада, 2006 Євросоюз: 10 листопада, 2006 Австралія: 15 листопада, 2006 Японія: 29 березня, 2007

  • Xbox

США: 7 листопада, 2006 Євросоюз: 10 листопада, 2006 Австралія: 22 листопада, 2006

  • PS2

США: 7 листопада, 2006 Австралія: 22 листопада, 2006 Євросоюз: 24 листопада, 2006

  • Wii

США: 19 листопада, 2006 Австралія: 6 грудня, 2006 Євросоюз: 8 грудня, 2006

  • PS3

США: 17 листопада, 2006 Євросоюз: 23 березня, 2007 Австралія: 23 березня, 2007 Японія: 14 червня, 2007

Версія

-

Режими гри

Однокористувальницька гра, багатокористувацька гра

Жанр

Шутер від першої особи

Вікові рейтинги

T

Носії

DVD

Платформи

Xbox 360, PlayStation 3, Wii, Xbox, PlayStation 2

Системні вимоги

-

Call of Duty 3 - комп'ютерна гра у жанрі шутера від першої особи, третя гра в серії Call of Duty. Call of Duty 3 видана для ігрових консолей сьомого (Xbox 360, PlayStation 3 і Wii) і шостого (PlayStation 2 і Xbox) поколінь. Гра була розроблена компанією Treyarch та видана Activision у листопаді 2006 року.

Нововведення

У гру додані нові ефекти, наприклад, Depth of View (глибина зору, що поліпшила процес прицілювання), заломлення світла в нагрітому повітрі і, нарешті, освітлення, яке дійсно стало об'ємним. Варто сказати і про систему рукопашного бою — тепер вона реальніша в порівнянні з попередньою частиною гри. Дим від димової шашки став інтерактивним: його напрям розповсюдження залежить від напрямку вітру чи, наприклад, від проїжджаючого крізь нього танка.

Перед завантаженням місій замість записів у щоденниках головних героїв показується вступний ролик. Це нововведення вперше показано саме в цій серії.

Сюжет

Якщо раніше в серії Call of Duty розробники намагалися дотримуватися історичної відповідності, поділяли кампанію на частини, намагалися охопити більшість сторін, писали спогади головних героїв у щоденниках, то у Call of Duty 3 вирішили залишити цю практику. Так, місій за Радянський Союз тепер зовсім немає. Гра повністю присвячена кампанії за війська союзників.

Гра розповідає всього лише про один фрагмент Другої світової війни — фалезську операцію. У 1944 році війська союзників перейшли у наступ з плацдарму в Нормандії. У результаті цього утворився так званий «фалезський мішок» — 150-тисячне угруповання німецьких військ виявилася оточене з флангів. Однак повністю оточити його так і не вдалося. Дві третини німецьких військ вийшло з оточення, 10 тисяч солдатів загинуло та ще 50 тисяч здалися в полон. Через кілька днів союзники взяли Париж, а незабаром ворог відступив за Сену. Командування союзників визнало цю операцію успішною.

Ігровий процес

Ігровий процес в цілом не змінився. У деяких місіях ви будете їхати на вантажівці та на джипі, переправлятися через річку на човні, використовувати танк. На відміну від попередньої частини гри ви зможете виконувати більше дій: наприклад у вас з'явиться можливість гребти веслом у човні.

Доступний кооперативний режим проходження гри.

Випадкова вікі