FANDOM

Flammenwefer 35 - німецкий вогнемет, що з'являється в United Offensive.

Історія

У ході Другої світової війни вогнемети застосовувалися найбільш часто. Перші моделі Flammenwerfer були розроблені в періоді між війнами, і були занадто громіздкими і важкими для обслуговування однією людиною. Їх розрахунок складався з 2-3 чоловік.

Першою моделлю, створеної для окремого солдата, став Flammenwerfer 35 (в радянських джерелах - Flammenwerfer 34), який поступив на озброєння в кінці 1934 року. У 1940 році Flammenwerfer 40 прийшов на зміну Flammenwerfer 35. Обидві моделі випускалися аж до 1941 року.

Call of Duty: United Offensive

Flammenwerfer 35
Flammenwerfer CoDUO.png
Магазин 100
Дальність вогню 30-40м
Віддача Нема
Країна Прапор Третього РейхуНімеччина
Використовується Символ ВермахтуВермахт

З'являється тричі на місії «Окопи», а також на рівні "Харків 1". Можна сказати, що в одиночній грі це малоефективна зброя - його можна використовувати проти супротивника, що знаходиться в 3-4 метрах від вас, тобто якщо ворог знаходиться далі, то, швидше за все, він вас вб'є до того, як ви з вогнеметом до нього доберетесь. До того ж, завдає малий урон, та й боєзапас швидко витрачається. Тому "Flammenwefer" на любителя.

"Одним з найстрашніших видів озброєнь Другої світової війни був німецький вогнемет Flammenwerfer 35 в якому стиснений азот використовувався для виштовхування струменя суміші на 33 ярда. Хоч загони вогнеметників були уразливі в польових умовах, дана зброя було дуже ефективно для "викурювання" солдат з дотів.

Цікаві факти

  • Flammenwerfer - перший вогнемет в серії, і єдиний з обмеженим боєзапасом.
  • У United Offensive на тілах солдатів, убитих з Flammenwerfer 35, немає опіків. Пояснюється це тим, що на рушію гри було складно реалізувати це технічно.
  • Якщо вбити німців, які володіють вогнеметом, то у них по мимо випавшого, на спині з'явиться ще один вогнемет.
  • Сам вогнемет за зовнішнім виглядом схожий на акваланг.

Галерея

Випадкова вікі