FANDOM

Springfield M1903
M1903-Springfield
Втрати 100
Магазин 5 патронів
Патрони 400 патронів
Перезарядка ручна 5 секунд
Темп стрільби 12 куль/хвилину
Віддача Висока
Пробивна сила Висока
Режим вогню Поодинокими пострілами з ручним перезаряджанням затвором, що ковзає
Альтернативний вогонь Удар прикладом
Тип патронів 7.62 мм
Країна Flag of the United States.svg • США
Використовується USMC
Шаблон:82 ПДД
OSS

Springfield M1903 — американська магазинна гвинтівка. Має ковзний затвор, з-за чого у гвинтівки низька скорострільність, однак зброя володіє відмінною точністю і убійною силою (до 1000% про влучному пострілі).

Гвинтівка, розроблена в 1903 році і що вироблялася до 1957 року. Використовується американськими солдатами в усіх іграх серії Call of Duty про Другу світову війну.

У грі

Новобранець пробує стріляти з гвинтівки із оптичним прицілом ще у тренувальному таборі Токкуа.

11 Трен 11 Спрінгфілд

Одиночна гра

Це американська снайперська гвинтівка. Вона ніколи не зустрічається без оптичного прицілу, але це єдина американська магазинна гвинтівка, яку можна знайти в грі. Вона вбиває з одного пострілу на далекій відстані в Call of Duty, але в додатку United Offensive ("де додали штраф до втрати на дальніх дистанціях") тільки в голову.

Мережева гра

Це снайперська гвинтівка, що використовується американськими солдатами. Вона потужна і точна, але стріляє одиночними і довго перезаряджається. Використовувати слід снайперську гвинтівку на далекі відстані — для чого вона і була призначена.

Галерея

Call of Duty 2

Call of Duty 2
250px
Магазин 5 патронів
Патрони 100 (SP)
60 (MP)
Перезарядка 1,8 сек перший патрон
0,6 сек наступні
Темп стрільби Низький
Дальність вогню 1024-2000м (SP)
2000-3000(MP)
Віддача Низька
Режим вогню Поздовжньо-ковзний затвор
Тип патронів 7.62x63mm
Використовується США

Одиночна гра

Ця американська снайперська гвинтівка дуже точна і потужна, але з повільним темпом стрілянини і довгої перезарядженням. В виду того, що протагоніст американської кампанії — снайпер, гравець буде досить часто мати справу з цією гвинтівкою. Боєприпаси до неї досить рідкісні, як і до всього союзної зброї. Зовнішній вид зброї став більш реалістичним. Як і в першій частині, в грі є тільки снайперський варіант цієї гвинтівки.

Мережева гра

У порівнянні з першою частиною зброю послабили. Тепер потрібно як мінімум два постріли для вбивства з цієї гвинтівки, з однієї кулі можливо вбити тільки в голову. Це серйозно обмежує можливості використання зброї, т. к. на ближніх відстанях ця гвинтівка не дієздатна, а на далеких заважає вбивати низький темп стрільби.

Виноски

Випадкова вікі